Het is geen weer vandaag''stukje rijden'' mischien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel

Lid
Het is geen weer vandaag\'\'stukje rijden\'\' mischien

het is geen weer vandaag om lekker iets te gaan doen,ik denk dat we maar eens een lekker stukje door belgie gaan rijden (woon er namelijk vlak bij).

Wat gaan jullie doen vandaag???????

Bijlagen

• 24323-fabia 2 klein.JPG
    24323-fabia 2 klein.JPG
    56,4 KB · Weergaven: 38

DJNeO

Actief lid
Re: Het is geen weer vandaag\'\'stukje rijden\'\' misc

mijn model auto en vliegtuig spuiten /forum/images/graemlins/smile.gif

Octaviarijder

Actief lid

Op visite, maar gelukkig moest ik daar ook een stuk voor rijden.

Mark

Banned

Voor vrienden van mijn vader den tv instellen (weten ze me altijd voor te vinden /forum/images/graemlins/623.gif ), dit heb ik dus vanmiddag gedaan en heb een uurtje geleden mijn garage opgeruimd en mijn aanhangwagentje nog ééns in orde gebracht.
Heb dus een stukje gereden, moet hem wel ééns schoonmaken aan de buitenkant want hij ziet er niet meer uit.

Michel

Forumguru

Vanmiddag de auto gewassen en van binnen schoongemaakt. Verder lekker een stukje gereden, want het was mooi weer hier. Voor het eerst sinds ik deze Fabia heb eens serieus met het dak open gereden.

Mau

Lid

jullie berichten lezen... want rijden in een Octavia zit er nog niet in...

LenK

Forumguru

Vanmiddag een rondje door Nederland, Belgie gereden (ten zuiden van Tilburg).
Tot België was het een en al rotondes (van die totaal zinloze, naar links en rechts kwam je hooguit in Nergenshuizen), flitskasten (op een buiten de kom weg waar je gemakkelijk 100 kunt zonder een vlieg kwaad te doen, nee je MOET er 80 anders schrikken de koeien te hard misschien).

In België was het tenminste lekker toeren, geen rotondes, geen flitskasten, en enkele lage drempel, heerlijk relaxed.

Uit België tot Tilburg nog geen 10 km een en al flitskasten (ook weer op zo'n weg waar het totaal zinloos is om 80km af te dwingen).

Als al het geld dat in Nederland besteed (verbrast) is aan die verkeersremmende onzin nou eens besteed was aan echte verbetering van de wegen, meer wegen, bredere wegen dan zou het rijden er hier ook heel wat beter op worden.

Ericpeeke

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

24323-fabia%202%20klein.JPG

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/ot.gif Hee, die auto ken ik! /forum/images/graemlins/wink.gif

Jpoers

Lid

vandaag is het helemaal nisk het weer, hier in zeeland behoorlijk veel wind, vrachtwagens mogen niet eens meer over de oosterschelde kering, en met mijn fabia op de snelweg behoorlijk moeten trappen, wind recht van voor :-s

Daniel

Lid

Gisteren nog eens een flink stuk gereden,we zijn namelijk naar Knokke (Belgie,bij Brugge) geweest. Zijn we al vaker geweest,maar je kan er best leuk winkelen en een keertje over het strand lopen,stond trouwens ook een open lucht schaatsbaan in het centrum.

Al bij al toch nog zo'n dikke 400 km gereden gisteren.

Oja ook nog geflits op die kl*te weg die 70 km lang is waar je maar 90 km/pu mag met 110 op de teller
icon_smile_dead.gif

Achja het scheelt toch weer straks op de
regels.gif
dat de teller 10 km/pu afwijkt
grin.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan