het is zover

blijerijder

Nieuw lid
Morgen wordt de Octavia 2.0 Tdi DSG Dpf dan eindelijk geleverd na bijna 4 maanden wachten,
Mag er over 2 weken mee naar Italie met de caravan er achter,moet mijn inziens geen probleem zijn.

Jpoers

Lid
alvast een goede nachtrust!!! haha als je die kan krijgen!

veel suc6 met je nieuwe aanwinst, veel veilige kilometers!

Timothee

Actief lid
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Een caravan achter de 2.0 TDI mag zeker geen probleem zijn en omdat je DSG hebt (en dus zelf niets hoeft te doen) zou ik maar oppassen dat je niet vergeet dat er iets achter hangt...dan merk je het pas weer als ie je voorbij komt /forum/images/graemlins/smile.gif

Octaviarijder

Actief lid
Veel plezier met je nieuwe aanwinst en hou ons een beetje op de hoogte van je ervaringen.

PS: waar ga je heen in Italie, ik ga zelf ook over 3 weken.

Mark

Banned
Veel plezier met je nieuwe wagen.
Voor mij is het nog wachten tot augustus om op vakantie te gaan.

blijerijder

Nieuw lid
Na er een heel weekend mee gereden te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik mijn Altea 2.0 Fsi niet mis.
De Octavia is mooier afgewerkt en rijdt voortreffelijk,ik heb gisteren de caravan opgehaald op de camping en je merkt niet eens dat er 1300 kg op de kogel hangt.
Het geluid van de Audience icm het soundsystem klink goed en de Mp3 wisselaar is zeer gemakkelijk (ca 80 cd,s).
Via de maxi-dot kan je diverse instelling aanpassen op de auto, oa het carjacking systeem, het openen en sluiten van de ramen op afstand en noem maar op.
Kortom tot op heden zeer gelukkig mmet mijn nieuwe aanwinst.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: blijerijder</font><hr />

Via de maxi-dot kan je diverse instelling aanpassen op de auto, oa het carjacking systeem, het openen en sluiten van de ramen op afstand en noem maar op.

[/ QUOTE ] Vertel eens, ik kan deze instellingen bij mij namelijk niet vinden.

blijerijder

Nieuw lid
nu bijna 3 weken in mijn bezit, de Octavia.
zit nu met caravan in Italie en de reis is boven verwachting verlopen. wat een kracht en wat een souplesse,ongelooflijk alleen het verbruik valt me toch noch iets tegen gemiddeld 1:9.5 maar goed de moter moet nog inbranden.al met al ben ik mijn Altea 2.0 aut heel snel vergeten. /forum/images/graemlins/baby012.gif

blijerijder

Nieuw lid
even een vraag, kan iemand mij vertellen hoe ik de foto zodanig van formaat kan veranderen zodat ik hem kan uploaden want hij geeft constant aan dat het bestand te groot is /forum/images/graemlins/confused.gif alvast bedankt

zoek even via google of de windowssite, naar de powertoy picture resizer, dan krijg je in je verkenner een extra optie als je rechts klikt en kan je zo je foto's resizen ( je kan ook een hele map tegelijk resizen)

Wiseguy

Actief lid
Ziet er goed uit!!! Have fun with it.... en zo te zien, fijne vakantie... of ben je alweer terug, kan ook natuurlijk... /forum/images/graemlins/grin.gif

Bovenaan Onderaan