dutchman79
Senior Member
Nadat ik voor mijn werk een Skoda Octavia 3 combi 1.2 TSI Elegance Businessline ben gaan rijden (cappucino beige) en hier alleen zakelijk in rijdt, hebben we nu besloten, nadat onze VW Golf 5 de zoveelste reparatie had, deze in te ruilen op een Skoda Octavia 2 FL combi, 1.2 TSI Business Elegance in de niet vaak voorkomende kleur Artic Green. Bevalt prima, mis alleen momenteel de stoelverwarming en het keyless gebeuren. :-)
4 vragen tot nu toe:
We hebben de auto met 109k op de teller gekocht, met een kleine beurt bij aflevering.
-Wat is de mening hier in het forum over een airco beurt, die je veelal voorbij ziet komen tegen scherpe prijzen bij groupon en dergelijke ? Ik overweeg deze nog te laten doen.
-Is er een mogelijkheid de snelheid van de cruisecontrol ergens weer te laten geven, zoals in mijn Octavia 3 ?
-Aan het zelf bepalen wanneer de spiegels inklappen,door de knop op de afstandsbediening hiervoor 3 seconden in te drukken, moet ik nog wennen, omdat ik dat automatisch gebeuren van mijn Octavia 3 gewend ben. Is dit ook ergens in te stellen ? (VAGCOM of iets dergelijks)
-Ik overweeg tuning bij JD Engineering, twijfel nog omdat de turbo de helft van zijn verwachte leven er grofweg al op heeft zitten. Kunnen de daar ook de actuele staat van de turbo nakijken voordat ze tunen ?
4 vragen tot nu toe:
We hebben de auto met 109k op de teller gekocht, met een kleine beurt bij aflevering.
-Wat is de mening hier in het forum over een airco beurt, die je veelal voorbij ziet komen tegen scherpe prijzen bij groupon en dergelijke ? Ik overweeg deze nog te laten doen.
-Is er een mogelijkheid de snelheid van de cruisecontrol ergens weer te laten geven, zoals in mijn Octavia 3 ?
-Aan het zelf bepalen wanneer de spiegels inklappen,door de knop op de afstandsbediening hiervoor 3 seconden in te drukken, moet ik nog wennen, omdat ik dat automatisch gebeuren van mijn Octavia 3 gewend ben. Is dit ook ergens in te stellen ? (VAGCOM of iets dergelijks)
-Ik overweeg tuning bij JD Engineering, twijfel nog omdat de turbo de helft van zijn verwachte leven er grofweg al op heeft zitten. Kunnen de daar ook de actuele staat van de turbo nakijken voordat ze tunen ?