Het raam stond open tijdens de bui........

........stoel nat, erg nat om niet te zeggen z... nat, zeer nat dus.
Nu gaat het raam niet meer omlaag met de schakelaar in de rechter deur, wel met die in de linker. Gek genoeg gaat-ie wel omhoog met rechts.
En de buitenspiegel rechts is niet meer elektrisch te bedienen.
Ik wil de deurbekleding afnemen om te beginnen met kijken. Hoe doe ik dat?

Cordoba

Forumguru
Allereerst: welkom @vinkelaar :bloemen:Het wordt op hier op het forum zeer op prijs gesteld als je je even voor wil stellen in het meet&greet gedeelte.

Wat je problemen betreft: ik krijg de indruk dat het vooral een vochtprobleem is. Begin eens met controleren of er water in de deur zit (open de deur en beweeg 'm heen en weer, en let op of je water in de deur hoort of voelt klotsen). Bij water in de deur beginnen met de afwateringsgaatjes onderin de deur open maken.

Je topic staat wel in het Roomster gedeelte, maar mensen komen via allerlei wegen bij jouw topic terecht, en dan valt dat niet zo op. Daarom is het beter om automodel, bouwjaar in je post te vermelden (kan alsnog via het knopje 'bewerken' bij je eigen posts). Voor veel vragen is het ook handig als je de uitvoering en/of het motortype ook vermeldt (bijv. via motorcode, of door motorinhoud en vermogen op te geven)

Als je iets van een Pingi of andere vochtvreter helpt kan dat ook helpen om het vocht snel weer uit de auto te krijgen.

Joske

Forumguru
bekleding afbouwen en de boel dmv haardroger drogen kan er wel voor zorgen dat het nadien werkt, het zou natuurlijk ook kunnen dat door middel van de bediening te willen gebruiken terwijl die zeiknat was er ook kortsluiting heeft plaatsgevonden = zekeringen checken dus! (maar voor je ze vervangt, indien kapot, zou ik de boel eerst goed droog zien te krijgen, anders kan je weer een nieuwe zekering gaan plaatsen) ;)

Bovenaan Onderaan