Het werd tijd......

Na reeds 12 jaar een Skoda Octavia 1.9 TDI GLX te rijden werd het tijd dat ik me op dit forum aanmeldde.
Ik woon in Roermond. Getrouwd en vader van twee dochters en opa van twee kleinkinderen. Sinds anderhalf jaar in de VUT en dat bevalt me prima.
Ik heb genoeg hobby's om de tijd goed vol te krijgen. Zeilen, motorrijden en het onderhouden van mijn boot en twee motoren - een Honda Pan European en een 25 jaar oude Honda Goldwing zijn mijn passie.
Mijn Skoda heb ik in 1998 gekocht en sindsdien is het mijn trouwe makker. Zonder morren heeft ie mij en mijn gezin met de caravan al naar heel veel plaatsen in Europa gebracht en inmiddels heeft ie al 310.000 km onder de wielen. Voorlopig blijft ie nog zijn dienst doen, maar hij zal het rustiger krijgen want begin februari hebben we een nieuwe Octavia Combi Elegance 1.4 TSI met DSG gekocht. Vol spanning wachten we op de aflevering.

Grts
Math
Skoda2kopie.jpg

IMG_3274kopie.jpg

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum. Je ruilt de O1 niet in als ik het goed begrijp?

Nee, die houden we. We hebben sinds anderhalf jaar een Dacia Sandero Laureate en die wordt ingeruild.
We denken dat het goedkoper is de Skoda te blijven rijden dan de Dacia aan te houden. In ieder geval is de afschrijving een stuk minder :)
Grts
Math

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je aanschaf!
Welke kleur Octavia heb je besteld?
Een Octavia 1.9 TDI was in 1998 mijn eerste Octavia. Ook een GLX met Airco. De bouwkwaliteit van die eerste Octavia's vond ik geweldig.
Heb je bij je Octavia al duurdere onderdelen moeten vervangen? (koppeling of zo?)

Bovenaan Onderaan