Hetzer loopt over!!!!!!!!

Hetzer

Forumguru
Het is gebeurt na veel wikken en wegen, ben ik om voor de ROOMSTER,
Vanmiddag de koop gesloten, we zaten te twijfelen tussen Fabia-2HB 1.2 Ambiente of de Roomster 1.2 Ambiente of te wachten op de Fabia-2 Combi, het is nu toch een Roomster geworden maar dan een 1.2 Style van 10 maanden oud , in flamenco red, dit was echt een super aanbieding, en we kregen echt veeeeeel terug voor mijn huidige Fabia Combi. De auto is gekocht bij Rijndam in Rotterdam, echt heel goed geholpen door de verkoper. Volgende week zaterdag is het druk i.v.m de wintercheck, dus nu krijgen we hem vrijdag 23 november.

Bijlagen

• DSC00116.JPG
    DSC00116.JPG
    34,3 KB · Weergaven: 44

LenK

Forumguru
Je bedoelt Rijnwoud in Rotterdam denk ik.
Daar komt mijn auto ook vandaan. Prettige verkoop inderdaad.
De rest heb ik geen ervaring meer want het is iets te ver uit de buurt voor het onderhoud oid.

Hetzer

Forumguru
De rest heb ik geen ervaring meer want het is iets te ver uit de buurt voor het onderhoud oid.

Klopt Rijnwoud, het Rijndam is trouwens een revalidatie Centrum :eek:

Abo

Lid
Hallo Hetzer,

Jij ook aan de Roomster? Gefeliciteerd hoor!:)
Ik ruilde ook een Fabia Combi 1.4 met de kleur Sahara Beige in voor een Roomster. Mijn keuze viel op de Roomster Style+ met 1.6 motor, kleur Brilliant Silver Metallic. Ik vind de Roomster trouwens nog beter rijden dan mijn Fabia Combi.:super:

joergarms

Senior Member
Hetzer, gefeliciteerd man!!
Leuke aankoop, en lekker zo'n snelle levering.
We blijven net kinderen he, iets kopen, maar dan ook direct willen spelen.

Heel veel plezier alvast ermee, we zien elkaar vast op een volgende meeting.

EdK

Forumguru
verstandige overloper !!
Veel plezier en als je denkt dat past niet in de kofferbak dan past t nog steeds
Geniet ervan !!
en veel beilige kilometers

Fabia

† In Memoriam
Hoi Hetzer, gefeliciteerd met de Roomster. Ik denk dat ik mijn Fabia Combi Sahara Beige ook maar ga inruilen tegen een Roomster. Zo te zien worden er aardig wat Fabia's ingeruild tegen een Roomster. Komen er nog mooie velgen onder? Ik kom mijn mok wel 23 november bij Rijnwoud ophalen.

Is het toevallig deze:

Skoda Roomster 1.2 12V 47KW STYLE MPV

Bouwjaar 01/2007
Kilometerstand 9975
Brandstofsoort Benzine
kW/PK 47/63
Kleur Rood metallic
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1198 cm³
Deuren 5
Gewicht 1125 kg
Houderschapsbelasting v.a. € 87
per 3 maanden
Merkgarantie

Meer foto's
Print versie Tip versturen
3 Vergelijk

Opties

ABS, Airbag, Airbag passagier, Airconditioning, Boordcomputer, CD speler, Centrale vergrendeling, Cruise Control, Deelbare Achterbank, Electrische ramen, Mistlampen, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Zij-airbags

Meer informatie over deze occasion

Tevens voorzien van: Centrale deurvergrendeling afstandbediend, In hoogte verstelbaar stuur. Mooie complete Roomster! Kijk voor ons complete aanbod op www.rijnwoud.nl RijnWoud is Skoda-dealer van het jaar 2000 en 2005!!

Bijlagen

• 81692347_1.jpg
    81692347_1.jpg
    9,5 KB · Weergaven: 30

Hetzer

Forumguru
Jep dat is hem!!, we waren eerst niet ze weg van die kleur, maar toen we hem in het echt zagen waren we om, ( en natuurlijk door het fantastische bod!!!!!! :yeah: )

-Loop inderdaad maar eens een keer binnen bij een dealer, om te kijken wat je terug krijgt voor je Fab, misschien dat je positief verrast word.

-Is goed kom je mok maar ophalen!!!!!!!! lijk me leuk!!!

-ik ben er rond 1600h

-Ik leg mijn 15 inch wintervelgen zolang op de Roomster, de standaard Roomster style velgen verkoop ik van de zomer en dan hoop ik weer genoeg gespaard te hebben , zodat deze 16''Ronal velgen eronder kunnen!!!!!!!!!!!!!!!!

Bijlagen

• M78_3D.jpg
    M78_3D.jpg
    70,5 KB · Weergaven: 16

Wallie

Lid
Gefeliciteerd! :) Kan je ook een beetje vertellen hoe tevreden je met de 1.2 motor bent icm de relatief zware Roomster? Hier in west-europa wordt die combinatie maar weinig verkocht, terwijl ze in Oost-Europa over de toonbank vliegen...

Hetzer

Forumguru
Gefeliciteerd! :) Kan je ook een beetje vertellen hoe tevreden je met de 1.2 motor bent icm de relatief zware Roomster? Hier in west-europa wordt die combinatie maar weinig verkocht, terwijl ze in Oost-Europa over de toonbank vliegen...

klopt op de Balkan bijvoorbeeld is het ook de best verkopende motor.
Nee ik hou jullie hier uiteraard, op de hoogte!!!!!

Hetzer

Forumguru

Ik krijg m'n Roomster nu al volgende week woensdag!!!!!! erg prettig van Rijnwoud.
Ondanks de goede en prettige verkoop gaat ook mijn auto weer in onderhoud bij mijn huis dealer , Vepreda in Spijkenisse daar is het onderhoud echt goed, en ik ken daar ook iedereen, en above all het is ook voor mij wat dichterbij.

Fabia

† In Memoriam
Ik zit ff zonder werk. Mijn contract werd niet verlengd na 2,5 jaar voor ze gewerkt te hebben. Het bedrijf waar ik werkte wordt verkocht volgend jaar en ze willen niemand meer vast aannemen en ik zat aan het maximale van verlengen. Ga volgend jaar weer lekker werken. Gelukkig is er werk zat voor een vrachtwagenchauffeur dus dat gaat wel goed komen. Ik zie je om 14.00!

Fabia

† In Memoriam
Ik krijg m'n Roomster nu al volgende week woensdag!!!!!! erg prettig van Rijnwoud.
Ondanks de goede en prettige verkoop gaat ook mijn auto weer in onderhoud bij mijn huis dealer , Vepreda in Spijkenisse daar is het onderhoud echt goed, en ik ken daar ook iedereen, en above all het is ook voor mij wat dichterbij.

He Hetzer, nog een nachtje slapen en dan mag je 'm gaan ophalen. Zie je bij Rijnwoud, kom daar ik ook weer eens.

sador

Donateur
Veel fijne kilometers toegewenst, en veel plezier met je Roomster.

Ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt.
Ik heb mijn Fabia combi toen ook omgeruild, en de Roomster rijdt beter.

Bovenaan Onderaan