Hey Hey allemaal

Witte76

Forumguru
Dag iedereen,

Wat een geweldig forum is dit !!! Overal vind ik info en krijg ik hulp. In de toekomst hoop ik ook anderen te kunnen helpen.
Sinds zaterdag ben ik de gelukkige eigenaar van een Skoda Octavia RS230 DSG in het MoonWhite.
Ben helemaal in de ban van deze wagen. Voor de levering had ik alle mogelijke filmpjes op youtube al bekeken en reviews gelezen. Nergens negatieve commentaren !!! En nu ik zelf eentje rijd word mijn enthousiasme enkel meer en meer.

Ik kom van een Audi A5 Sportback 2.0Tdi Multitronic met 143pk. Daar ik altijd al een Audi-fan ben geweest was de overstap toch een sprong in het donker, maar na enkele testritten heb ik het er toch op gewaagd. Nu ik reeds enkele km gereden heb met onze nieuwe RS230 ben ik steeds meer overtuigd dat de overstap een goede keuze is.

Elke keer dat ik de auto start en vertrek, de motor warm is en dan eens doortrap komt er dadelijk een gevoel van plezier en een :D op mijn gezicht.

Auto's zijn altijd een passie van mij geweest en daar ik bijna de gezegende leeftijd van 40 heb zal de midlife-crisis aan't beginnen zijn. Hell yeah :rockon:

Groetjes allemaal van

Wendy alias Witte76

P.S. : Ondanks mijn naam doet vermoeden ben ik al 39 een man. Was een hype in onze contreien blijkbaar in 1976 ??? Ben altijd al ne speciale geweest :tegek:

Cordoba

Forumguru
Welkom Wendy. Ik vraag me wel af wat er nu in jouw contreien een hype was 39 jaar terug? Dat er jongetjes werden geboren, of toch iets anders?;)

Witte76

Forumguru
Welkom Wendy. Ik vraag me wel af wat er nu in jouw contreien een hype was 39 jaar terug? Dat er jongetjes werden geboren, of toch iets anders?;)

jongens meisjesnamen geven. Zat int lager/middelbaar samen met gasten die door het leven gaan met de namen : Kim, Kris, Lieven, Dominique,.....

Cordoba

Forumguru
Kim en Kris kunnen nog doorgaan voor jongensnamen, Kim komt in de Scandinavische landen heel veel voor.

Ook Dominique is in sommige landen een vrij normale jongensnaam, en René/Renee zie je eigenlijk alleen aan de schrijfwijze. Bij de generatie die zo'n honderd jaar terug werd geboren, zag je ook regelmatig dat meisjes een jongensnaam kregen. En natuurlijk niet vergeten dat heel veel RK-jongetjes ook Maria als één van de officiele voornamen heeft.

Overigens de ouders niet geïnspireerd door Johnny Cash (A boy named Sue uit 1969)?

Bovenaan Onderaan