Heyjijdaar... wil zich FF voorstellen !!

Hallo,

Ik heb sinds een maandje een nette Sahara beige Skoda Octavia II 1.9 TDI (105 pk) uit 07-2005.

Inmiddels heeft de auto al enige levenservaring opgedaan door wat hij heeft meegemaakt bij zijn vorige eigenar(res)en. Eigenlijk net zoals zijn baasje... :crazy: haha!

Gelukkig heeft mijn Octavia deze jaren schadevrij doorstaan. Slechts enkele steenslagpuntjes en wat stempels op het onderhoudsboekje is te zien dat hij inmiddels al 99.800 km op de teller heeft staan.

Normaal rij ik met benzine auto's met minder km's (mijn oude Seat had ook 99.900 km gelopen tijdens moment van verkoop), maar ik ben ervan overtuigd dat hij pas ingereden is.

Ik hoop in ieder geval nog veel plezier van mijn auto te ervaren. Niets staat wat dat betreft dit in de weg, zeker niet nadat ik wat meer zitcomfort uit me stoelen heb weten te vinden. :1884:

Ben benieuwd naar jullie tips en hoop veel op dit forum te kunnen leren...

Doeg!!

Desperado

Forumguru
Welkom!Misschien was de vorige eigenaar wat aan de zware kant waardoor de stoel extra te lijden heeft gehad :smirk:

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum .
Het zal ongetwijfeld wel goed komen met je Octavia . Ik heb in mijn fabia echt wel comfortabele stoelen zitten al heb ik geen lendensteun . Tja een clasic is het minst uitgerust he . Bij leren hier op het forum , dat zal zeker geen probleem zijn . Ik vind het een heel leerzaam forum . Wat moet je nog meer fun en bijleren .

Bovenaan Onderaan