EGorseling
Senior Member
Hi,
Even een repost, ik zat in de verkeerde sectie
Hi all,
Even een korte intro:
Sinds vandaag lid van het forum.
Elmer, 38jr en deze week een nieuwe lease auto mogen bestellen.
Al maanden aan het zoeken geweest en eigenlijk al maanden de Octavia Combi op nummer 1 gehad.
Echter afgelopen zaterdag met vrouw en kids naar de dealer en aldaar verliefd geworden op de Superb HB.
Ik heb dan ook eergisteren de S3 HB besteld bij de leasemaatschappij.
1.4 TSI ACT Style Businessline 5D 110kW
Pacific Blue
Levertijd zal ongeveer 27 weken *slik* maar ik denk de moeite van het wachten waard!
Ik denk erover na om bijna dagelijks even bij de dealer te gaan kijken om even een paar minuutjes achter het stuur van het showmodel te zitten
Ik heb al een paar leuke berichten op het forum gelezen en zal het forum in de gaten blijven houden.
Groet
Elmer
Even een repost, ik zat in de verkeerde sectie
Hi all,
Even een korte intro:
Sinds vandaag lid van het forum.
Elmer, 38jr en deze week een nieuwe lease auto mogen bestellen.
Al maanden aan het zoeken geweest en eigenlijk al maanden de Octavia Combi op nummer 1 gehad.
Echter afgelopen zaterdag met vrouw en kids naar de dealer en aldaar verliefd geworden op de Superb HB.
Ik heb dan ook eergisteren de S3 HB besteld bij de leasemaatschappij.
1.4 TSI ACT Style Businessline 5D 110kW
Pacific Blue
Levertijd zal ongeveer 27 weken *slik* maar ik denk de moeite van het wachten waard!
Ik denk erover na om bijna dagelijks even bij de dealer te gaan kijken om even een paar minuutjes achter het stuur van het showmodel te zitten
Ik heb al een paar leuke berichten op het forum gelezen en zal het forum in de gaten blijven houden.
Groet
Elmer