Hi ik ben Dolf, ben sinds 07-2005 op dit forum aanwezig.

Dolf

Actief lid
vanaf 11-2005 tot 11-2009 reed ik in een octavia 2.0FSI, daarna van 11-2009 tot 11-2014 in een SuperB 1.4TSI.
en deze heeft nu plaats gemaakt voor een Mitsubishi outlander instyle.
Tweede keus was een octavia station 1.4TSI, zal af en toe nog wel eens op dit forum komen lezen,
heb hier altijd met veel plezier rondgehangen.

Dolf

Actief lid
Veel succes met de Outlander! Wellicht tzt de + en - hier plaatsen van zo'n Metsubsidie Outlander :D

De plussen, op eerste plaats het milieu :) en de lage bijtelling,

de minnen, Hoger verbruik op benzine dan de Superb, gecombineerd na 1300 KM 1:20
(dus niet de 1:52 uit de folder) :)

Joske

Forumguru
dus 5l/100 ipv 2l/100 .... :banghead:

waanzin gewoon..

Maar toch, succes er mee en blijf gerust plakken ;)

micky

Forumguru
Niet zolang je dagelijkse route enkele reis 50km is, dan heb je namelijk geen benzine nodig :) alleen stroom (maar goed dan nog...)

micky

Forumguru
Dit betreffende kwartje bestaat nog steeds (hij wordt nog dagelijks betaald door velen), gelukkig heb ik er dagelijks zeer weinig mee te maken (behalve als ik mijn lekker vervuilende 40 jaar oude Oldtimer uit de stalling haal), maar de mensen hierboven die wel hun eigen brandstof betalen des temeer.....

Canon-Eye

Forumguru
Ik ga pas over een volledig elektrische auto nadenken als er een redelijk geprijsd model op de markt komt waarmee ik ook bij -20 graden Celsius gewoon minimaal 400km kan rijden zonder op te laden.
Ik wil niet bij mijn kinderen op bezoek binnenkomen met m'n stekkertje in de hand. :nono:

En dan moet er eigenlijk ook nog een bescheiden caravan achter kunnen waarbij de reikwijdte toch minstens 250 km blijft, anders is het nog niet interessant.
Kortom: ik vermoed dat ik hoogstens nog een rollator of scootmobiel bestuur tegen de tijd dat dit gerealiseerd is... :)

EdK

Forumguru
Kan je vrouw dan helemaal niets meer........??
trouwens hoef je maar eens in de maand te tanken hoor...
Moet je wel een optie bij je aggregaat nemen

220px-Jerrycan.JPG

Bovenaan Onderaan