Hi!

Goedenavond,

Zojuist, na al redelijk wat gelezen te hebben, maar eens aangemeld op dit forum.
Sinds afgelopen augustus de bezitter van een Octavia 2 1.9TDI van 2009 in Antraciet! (Uitvoering met Xenon, Nav, PDC, etc). Inmiddels ongeveer 7k KM gereden, zeer tevreden over de auto!

Helaas heb ik ±3 weken geleden al meegemaakt hoe populair de Columbus is bij het schorem van deze maatschappij....Juist gestolen! Morgen waarschijnlijk eindelijk uitspraak van de verzekering over de uitbetaling, met een beetje geluk heb ik eind van de week een Bolero in de auto zitten! Na 3 weken zingen ben ik er wel klaar mee :)

Verder ben ik meer het leestype dan het schrijftype, dus verwacht niet teveel berichten van mij ;)

Groet Welmer

Joske

Forumguru
Welkom Welmer!

Balen van de diefstal :(

Ze zijn blijkbaar nog steeds gewild, die Columbus-systemen...

Cordoba

Forumguru
Welkom Welmer. Wat de vervanging betreft: misschien kiezen voor een Zenec-apparaat? Die doen nauwelijks onder voor het origineel, maar wel veel minder diefstalgevoelig.

Oknot

Forumguru
Welkom. Balen van de columbus. Wellicht is deze radio ook nog een optie. Schijnt van goede kwaliteit te zijn. We hebben al 1 tevreden gebruiker hier op het forum en ik hoop met een weekje of 2 de 2e blije gebruiker ervan te worden. Kan alles wat je columbus kon en meer en eveneens minder aantrekkelijk voor de dieven, aangezien het niet oem is. Mocht het niks voor je zijn dan heb ik straks ook nog wel een bolero in de aanbieding;):D.

http://www.carjoying.com/eu-warehou...id-phone-mirroring-support-obd-dvr-back-.html

Marcooctavia

Forumguru
Welkom op dit gezellige en leerzame forum.
Het is toch weer jammer dat ze niet van een andermans spullen kunnen afblijven. :mad:

Veel succes met de afhandeling.

Marco

Bedankt voor het warme welkom! Mijn enige foto van de auto heb ik maar als avatar ingesteld :-)

Welkom. Balen van de columbus. Wellicht is deze radio ook nog een optie. Schijnt van goede kwaliteit te zijn. We hebben al 1 tevreden gebruiker hier op het forum en ik hoop met een weekje of 2 de 2e blije gebruiker ervan te worden. Kan alles wat je columbus kon en meer en eveneens minder aantrekkelijk voor de dieven, aangezien het niet oem is. Mocht het niks voor je zijn dan heb ik straks ook nog wel een bolero in de aanbieding;):D.

http://www.carjoying.com/eu-warehou...id-phone-mirroring-support-obd-dvr-back-.html

Bedankt voor de tip! Het is een fancy ding, maar of ik dat mooi vind.... smaken verschillen zeggen we maar ;)

Ik ben reeds in het bezit van een Garmin voor de motor, lifetime updates etc. erbij, dus ik heb niet persé een navigatie in de auto nodig. Rij wel veel, maar niet veel naar onbekende bestemmingen ;).

Ga morgen even afwachten, kan waarschijnlijk een 2e hands Bolero van de dealer overnemen.

Odin

Senior Member
Welkom. De VAG auto's zijn populair en vrij eenvoudig binnen enkele seconden te openen door vakmensen in minder eerbare beroepsgroepen. Ik heb er een simpele 1din unit in zitten en laat niets van waarde in de skoda liggen.
Hopelijk voor jou een eenmalig voorval en nog vele veilige kms met de skoda zonder dit soort gedoe.

Bovenaan Onderaan