Hier ben ik dan...

Steph@nie

Actief lid
hallo allemaal...

Ik had iets gepost en blijkbaar moet je je eerst even voorstellen in dit topic hier :D

Dus ik ben stephanie ;) , woon in belgie en ben van plan een nieuwe wagen te kopen :-)

Na super tevreden te zijn van onze eerste skoda superb (2007, 230d km) zijn we van plan een nieuwe skoda te bestellen, een superb combi, model weten we nog niet, maar zal wss de ambition worden.

We zijn een beetje aan het rondkijken, moeten niet veel opties hebben enkel lederen interieur en zetelverwarming... Maar blijkbaar kunnen we dit niet in de active versie nemen dus zijn we een beetje verplicht de ambition te nemen :-S Niet dat dit erg is maar prijs is dan ook een beetje duurder.

Later leder interieur in de active versie gaat ook maar daar ben ik precies geen voorstander van...

Voila that's my story

Cordoba

Forumguru
Welkom Stephanie, ik zie dat je inderdaad Belgisch bent, zoals ik al aan het taalgebruik dacht te zien. Pas op met je paarden: die mannen hier stoppen die liefst onder de motorkap.;)
Succes met het vinden van info, en nemen van de beslissing.

Edit: ik las juist dat je inderdaad Belgische bent, ik neem aan dat het dan ook om een Belgische auto gaat (dus invoer via d'Ieteren en niet via Pon). Wat is overigens de reden dat je geen leer achteraf wil?

Steph@nie

Actief lid
Bedankt om me allemaal welkon te heten ☺

Ben hier deze week niet meer geraakt,druk druk met het kiezen van een nieuwe wagen

Maar om even iedereen die interesse heeft up to date te houden,... we zijn voor de skoda superb 1.6 TDI 88kw diesel manueel(ik typ maar over hè ), Style versie gegaan met lederinterieur. Dus dan hoeven we ons geen zorgen meer te maken ivm achteraf te plaatsen. (Waarom ik hier geen voorstander van ben weet ik niet,ik ken er niks van en denk dan dat het makkelijker is als hij kant en klaar af komt van D'ieteren (idd België ☺))

Er was een pack met opties van 1200 euro waar ook alcantara inzat en als we dan 235 euro opleggen hebben we leder ipv alcantara.

Ipv van de basis versie Active zijn we dan toch naar de iets meer luxe versie Style gegaan,inclusief packs comfort II en premium.

In totaal kregen we bijna 7000 euro korting met salon ed dus hebben we maar eens zot gedaan ☺

Bovenaan Onderaan