Hij is besteld!

French

Lid
Eindelijk mijn nieuwe Octavia besteld!! En nu maar wachten tot de grote dag!
Ik ben ook erg benieuwd naar de 2.0 TDI. Ik heb al wel in de 1.9 TDI proefgereden en die reedt ook al niet verkeerd dus met 35 PK erbij kan het alleen maar beter worden lijkt me.

Blacky

Forumguru
Gefeliciteerd
yeah.gif
Hoe lang moet je nog wachten? Alvast veel rijplezier.

adee

Senior Member
Leuk man! Misschien valt de levertijd mee en heb je hem sneller dan je denkt! Sterkte bij het uitoefenen van geduld. In ieder geval heb je een mooie wagen besteld.

Nick

Nieuw lid
Morgen bestel ik de mijne.
Wordt:
Octavia II Combi Ambiente TDI 1.9
Black Magic Metalallic met interieur Duo Agaat - stof leder
Lichtmetalen velgen Pegasus met sportonderstel
Pack Upgrade (Airco Climatronic, Parking Distance Control V/A, regendetector, Comming Home functie, ...)
Radio-CD Stream
Afneembare trekhaak
...

Ik plaats na levering wel een reeks foto's want de combinatie Black Magic Metalallic met interieur Duo Agaat - stof leder ben ik op het net nog niet tegengekomen.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Nick</font><hr />

Morgen bestel ik de mijne.
Wordt:
Octavia II Combi Ambiente TDI 1.9
Black Magic Metalallic met interieur Duo Agaat - stof leder
Lichtmetalen velgen Pegasus met sportonderstel
Pack Upgrade (Airco Climatronic, Parking Distance Control V/A, regendetector, Comming Home functie, ...)
Radio-CD Stream
Afneembare trekhaak
...

Ik plaats na levering wel een reeks foto's want de combinatie Black Magic Metalallic met interieur Duo Agaat - stof leder ben ik op het net nog niet tegengekomen.

[/ QUOTE ]

Overleg wel even met je dealer dat ze de stekker van de trekhaak ook opklapbaar maken.
Dan zie je die ook niet en dat ziet er een stuk netter uit.

Feli met je nieuwe aanwinst

MKS

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: French</font><hr />

Ik ben ook erg benieuwd naar de 2.0 TDI. Ik heb al wel in de 1.9 TDI proefgereden en die reedt ook al niet verkeerd dus met 35 PK erbij kan het alleen maar beter worden lijkt me.

[/ QUOTE ]

Als je alvast een keer wilt rijden in de 2.0 TDi....

Bovenaan Onderaan