Hij is binnen!!

Peter79

Actief lid
Ja ja, ik heb vanochtend mijn nieuwe O2 Combi 2.0 TDI Elegance opgehaald! [piiieeep] zeg wat een auto. Ik moet zo even de gemeente bellen om de klinkers weer in de straat te leggen (en dat bij max 3000 toeren!!). Alles wat ik tot nu heb gelezen en gehoord van jullie is uitgekomen. Echt waar, een geweldige auto. Super gewoon! En de laatste Sahara Beige in mijn uitvoering...lucky me! En mijn baas maar denken dat ik vandaag kom werken....grapjas! Ik ga weer even verder rijden!!

ougie

Forumguru
Het wordt steeds mooier op de Nederlanse wegen, nog even en het is fijn om in de file te staan met al dat moois om je heen. Veel gelukkige en veilige kilometers toegewenst. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

Dey

Actief lid
Dat is een beetje overdreven, maar het scheelt zeker dat de meeste van de Kadetjes niet meer op de weg te zien zijn! /forum/images/graemlins/wink.gif

Dey

Actief lid
P.S. Gefeliciteerd Peter, het moet echt genieten zijn. Ik verwacht mijn O2 a.s. vrijdag, maar ben bang dat ik het weekend nog met de Peugeot moet doorbrengen (komt op zich wel goed uit, want ben nog niet klaar met alles uitbouwen).

Peter79

Actief lid
Dank je wel Dey, ook jij zal vanaf vrijdag (hopelijk voor je) genieten.

Ougie: Ik was niet van plan om in de file te staan met deze auto! Dat is zonde man! Ik ga ze de komende dagen denk ik allemaal ontwijken, daar maar later. Ik kan in de auto ook bellen, daar heb ik geen kantoor voor nodig!!! HAHA!!

Gefeliciteerd en heel veel plezier, Peter !
Het is inderdaad een heel krachtige motor, he ? En met de files heb ik helemaal geen problemen meer nu ik die DSG heb ! /forum/images/graemlins/cool.gif

Peter79

Actief lid
Ja "De Ware", het is echt een krachtige motor. Nog wel even inrijden natuurlijk maar dat is snel gebeurd. Rij 4 dagen in de week naar mijn werk (van Venlo-Brussel-Venlo). Dus dat is snel gepiept. Maar zelfs onder de 3000 toeren is de kracht echt te voelen. Briljant gewoon!!

Bono

Lid
De mijne eindelijk ook. Besteld op 18/01/06 en zal afgeleverd worden op 31/03/06 ofte 10 weken levertijd. Het is een O2 combi 1.9 TDI Elegance - diamant silver - duo onyx black leder - afwezigheid kenteken - parking dist control - maxi dot scherm - 16" Vega met zelfde reservewiel - radio stream - pack comfort - multifunctioneel leder stuur - extra tapijten. Nog 7 keer slapen en ik kan hopelijk ook genieten van de auto waar ik hier zoveel lof over lees. Zéér benieuwd.

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Bono</font><hr />

De mijne eindelijk ook. Besteld op 18/01/06 en zal afgeleverd worden op 31/03/06 ofte 10 weken levertijd. Het is een O2 combi 1.9 TDI Elegance - diamant silver - duo onyx black leder - afwezigheid kenteken - parking dist control - maxi dot scherm - 16" Vega met zelfde reservewiel - radio stream - pack comfort - multifunctioneel leder stuur - extra tapijten. Nog 7 keer slapen en ik kan hopelijk ook genieten van de auto waar ik hier zoveel lof over lees. Zéér benieuwd.

[/ QUOTE ]
Wat is 'afwezigheid kenteken' ???? /forum/images/graemlins/crazy.gif

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />
Wat is 'afwezigheid kenteken' ???? /forum/images/graemlins/crazy.gif

[/ QUOTE ]
Das Vlaamsch voor typeaanduiding denk ik. Of istum abuis?

Bono

Lid
/forum/images/graemlins/ahum.gif ....afwezigheid type-aanduiding, het type-en motorkenteken wordt af-fabriek niet op het kofferdeksel aangebracht.... /forum/images/graemlins/ahum.gif

<font color="red"> </font> YES <font color="black"> </font> de mijne is ook binnen!!! /forum/images/graemlins/cheer.gif

Ik belde de dealer op kon niet wachte... /forum/images/graemlins/blush.gif
24-3 binnen gekomen, ze gaan het kenteken aanvragen en donderdag zou hij klaar zijn!! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

En dan erbij te bedenken dat ik 22 februari de auto had besteld!! /forum/images/graemlins/cool.gif

Ik zal binnenkort even foto's maken en precies vertellen wat er allemaal op en aanzit.... Ik heb toch zo'n goed weekend!!

p.s. zie je dus binnenkort een skoda met de sticker "RUS" acherop That's Me!

Bovenaan Onderaan