Hij is binnen!

Vanmorgen bij de dealer gaan kijken en hij stond te blinken in de miezerregen. Mijn mooie zwarte RS !!
Nu nog wachten op het kenteken en de montage van de afneembare trekhaak. Hopelijk kan ik nog voor het weekend rijden......

Ik wil er ookm één!!!!
407.gif

___JC___

Forumguru
Mooie bak, maaruh...een trekhaak op een RS?
Dat zie je niet vaak denk ik.
Toch niet voor een caravan he?
grin.gif

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: JC1978</font><hr />

Mooie bak, maaruh...een trekhaak op een RS?
Dat zie je niet vaak denk ik.
Toch niet voor een caravan he?
grin.gif

[/ QUOTE ]

Denk dat dat ook zo gaat blijven ook he...
wink.gif

trekhaak is tenslotte afneembaar
1761.gif

Vorige week maandag, was een voorraadauto. Stonden 2 zwarte en een paar blauwe rs'n op voorraad.
Maar als je weet dat hij bij de dealer achter het hek staat is iedere dag wachten te lang
frown.gif

Het is een totaal onzichtbare trekhaak als hij afgenomen is, zelfs de stekkerdoos kun je wegklappen. Tja, de vouwwagen moet toch meekunnen op vakantie..
Weet wel dat ik helling op geen problemen zal hebben
baby012.gif

SmurfForLife

Actief lid
Suc6 ermee.

Ik ben sinds de 6 oktober een trotse RS bezitter.

Echt een top auto en het mooie ervan is dat iedereen woorden te kort komt als ze met je staan te praten over je auto.

Vaak krijg ik ook nog eens te horen dat ze de verkeerde auto hebben gekocht of geleased.

Lachuhh toch..

YES !!!!
Het kenteken is binnen, morgenmiddag kan ik mijn RS ophalen.
Zal zo snel mogelijk wat foto's plaatsen, maar eerst RIJDEN !!
baby012.gif

H

HeerlijkHelder

Volgende week kan ik mijn elegance ophalen
473.gif

Eind augustus besteld...

RS_man

Nieuw lid
Helemaal super...en ik kan het weten. Ik ben sinds augustus in het bezit van een O2 RS Magic Black en het is een waar genot om je helemaal in je stoel te wringen en er niet meer uit te komen. Comfort is goed, acceleratie is snel en je geeft iedereen het nakijken. Pas wel op, want je bent écht geneigd om heel hard te gaan. Veel plezier ermee.... Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen.

Zo! Hij is er!
Vanmiddag opgehaald en de eerste km's er al op zitten.
De afneembare trekhaak is geweldig, als deze er af is zie je werkelijk helemaal niets of je moet echt onder de auto gaan liggen. De stekkerdoos kun je wegklappen en de trekhaak zelf berg je op in het tempex wat in het reservewiel ligt. De uitsparing zit hier al voor in.
Wat een geweldige motor heeft die RS zeg, en wat een heerlijke stoelen! Ik weet zeker dat ik hier heel veel fijne km's in ga maken.
Foto's volgen...

Eric

Bovenaan Onderaan