Hij is binnen!!

Rednas

Nieuw lid
Beste Skoda-liefhebbers,

Maandag heb ik hem opgehaald, de Octavia Combi Elegance 2.0 TDI. Wat een auto zeg!!! Ik moet me beheersen en hem netjes inrijden, maar wat een kracht voel ik onder mijn gaspedaal zitten zeg!!

Alles zit erop en eraan en zeker in het donker is al die verlichting op het dashboard een genot voor mijn ogen.

Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat er boven de 110 km/u wel gehoorlijk wat windgeruis hoorbaar is bij de A-stijl. Verder hoor ik wat gekraak in de linkerachterdeur bij het nemen van drempels. Dit zijn echter wel details.

De dimmende achteruitkijkspiegel is ook een fantastische optie eigenlijk, had ik vantevoren niet zo gedacht. Gisterenavond kon ik het zeker waarderen op de snelweg.

Binnenkort zal ik foto's plaatsen.

Groet,
Rednas

Ook na de 20.000km zal je verbazen wat een fijne auto het is. Zit zelf ook elke dag met plezier achter het stuur.

Ps. Ik heb zelf alleen geen ervaring met windgeruis. Zelfs bij de 160 gaat het hartstikke goed. Ook bij het nemen van drempels blijft de auto stil. Alleen wanneer de auto nog "koud" is hoor je de schokdempers wel maar dat verdwijnt snel.

de wind waait inderdaad flink bij de spiegels, hebben hier meer mensen ervaring mee? Ik heb voor de skoda een Seat Altea gehad die dit probleem ook had. Hierbij werden de spiegels vervangen (fabrieks fout) en het was min of meer opgelost. Nu is mijn Skoda 2 weken oud, hier zouden de kinderziektes toch wel uit zijn? Afgezien van het feit dat mijn Audience radio af en toe het ontvangst kwijt is...

Wiseguy

Actief lid
Rednas, gefeliciteerd.... ik ben ook aan het wachten op mijn O2.... vrijwel dezelfde specificaties als jij hebt.... ook Elegance 2.0 TDI, MaxiDot, Sportpakket (klein leer, 17" Pegasus, Sportonderstel en sportstoelen)... ik heb alleen mijn eigen radio die wordt ingebouwd ipv de stream.... misschien wel jammer omdat het er minder strak uit ziet, maar scheelt me wel in mijn eigen bijdrage.

Die van mij komt als het goed is in week 36/37.... dus nog een paar weekjes wachten.... en dan.... puur genot! /forum/images/graemlins/grin.gif

Remco28

Actief lid
Gefeliciteerd /forum/images/graemlins/cool.gif

Wat je deurstylen betreft:ik had het ook,mijn dealer had speciale olie hiervoor.
Geen last meer van gehad,alle kraakjes zijn weg.

higgy

Forumguru
Deuren even opnieuw laten stellen helpt ook vaak.
Windgeruis is een bekend klacht bij de O2 volgens mij.

octofreak

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

Windgeruis is een bekend klacht bij de O2 volgens mij.

[/ QUOTE ]
Bij O1 ook. Veel erger trouwens... /forum/images/graemlins/mad.gif

Bovenaan Onderaan