Hij is eindelijk binnen

Na weken van wachten dan vanmiddag eindelijk een mailtje dat hij binnen is. Hij bleek gisteren trouwens als in Alkmaar te staan maar de dealer was me vergeten te bellen /forum/images/graemlins/mad.gif

Hij is nog helemaal vies van het transport en ik zal van het weekend een paar mooie foto's plaatsen.

Kan ik hopelijk woensdag de weg op Yippe ka Yee!!!!!

richyk

Actief lid
Helemaal top Mickie /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif Feliciteren is nog ff te vroeg maar het duurt nu niet lang meer /forum/images/graemlins/yeah.gif

Laat je de roofrails nog doen of niet ?

poekie

Actief lid
Mooi Mickie.
Mijne is deze week (als het goed is) ook bij de dealert aangekomen.
Ik mag volgende week vrijdag dus waarschijnlijk de weg op.
Hebben ze genoeg tijd om de Milotec onderdelen erop te zetten, de draad voor de Solisto door te trekken, software aan te passen, Touran aansteker licht te bestellen en natuurlijk bello weer in orde maken.

Veel plezier met jullie aanwinst !
Volgende week is het voor mij ook een speciale week want in week 19 wordt de mijne geboren /forum/images/graemlins/smile.gif

Ik ben jaloers op je Micky!
Mijn O2 wordt volgende week geproduceerd, dus ik mag nog eventjes wachten.
Veel plezier ermee en denk erom! Niets doe wat ik ook niet zou doen! /forum/images/graemlins/wink.gif

poekie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Suviwo</font><hr />
Waar haal jij jou Milotec-spullen ??? /forum/images/graemlins/ahum.gif

[/ QUOTE ]

Eerst naar de dealert gegeaan en daar een offerte aangevraagt.
Keurige prijsopgaaf gekregen met aparte vermelding van kosten onderdelen, spuiten en monteren.
Je kan ze echter ook gewoon via internet bestellen op de Milotec site.
Daar was het honderd euro goedkoper.
Echter mijn voorstel om het zelf te bestellen en bij de dealert te laten spuiten en monteren had wel tot gevolg dat de spuit en montage kosten met 100 euro omhoog gingen ...
De winst moet ergens vandaan komen nietwaar?

Antwoord op je vraag is dus de Skoda dealert of via internet op de Milotec site. Ik heb het uiteindelijk toch bij de dealert gedaan.

Hoi Micky, de laatste lootjes wegen het zwaarst dus nog even geduld opbrengen tot woensdag en dan is het feest..
Heel veel plezier met de RS! /forum/images/graemlins/473.gif

Bedankt allemaal voor de leuke reacties, net weer even lopen kwijlen in mijn lunchpauze en woensdag is de definitieve aflevering.

@Richyk, ze zetten er voorlopig aluminium kleurige dakrailing op die de verkoper nu op zijn auto heeft zitten.
Hij krijgt zelf dan chromen exemplaren en dan kan ik bepalen welke de mooiste is. Als ze erop zitten zal ik een paar foto's maken en plaatsen.

Ik heb al een paar keer iets gelezen op dit forum over het laten aanpassen van de software bij oplevering van een nieuwe Octavia. Wat bedoelen jullie hier precies mee? Misschien moet ik ook iets laten aanpassen wanneer mijn auto afgeleverd wordt in week 23.

Groet, Buelltje

dburger

Nieuw lid
Waar heb je dat geregeld met die alu zilveren dakrailings?

Ik wil dat eigenlijk ook, maar ik weet niet hoeveel me dit gaat kosten? Ik neem aan dat de bestaande railings gespoten kunnen worden.

Groeten,

Dave

Hoi Dave,

Bij mijn Skoda dealer in Schagen, je kunt bellen met Rino Kliffen 0224-212137.

Kosten bedragen € 276.

Zie trouwens ook het draadje over Groepaankoop Roofrails.

Groeten Mickie

Bovenaan Onderaan