Hoe is zo'n dak met zonnig weer. Doe je dan niet snel het afdichtscherm ervoor.
Ik ben ook benieuwd naar de afleesbaarheid van de instrumenten. Heb je een PDA of PNA navigatie systeem? Is daar nog iets op te zien.
ha die LenK!
ik zou het niet weten. heb er nog gene meter mee gereden, de voertuigpapieren waren zoek! Maar vanavond, vanavond... :-)
heb een tomtom, ben ook benieuwd naar de zichtbaarheid. Enne, om oude koeien uit de sloot te halen, jawel, ik betreur het ontzettend dat er geen mogelijkheid voor een open dak was. maar beter een groot vast zonnedak dan helemaal geen!
het gat vóór de hoedenplank (of achter de achterbank hoe je't bekijkt...) vind ik alvast ook niet zo leuk, dat was me voordien niet zo "in het oog gesprongen" misschien laat ik de hoedenplank wel helemaal weg.
Hallo
Ten eerste veel rijplezier waar heb je hem gekocht de roomster ????
Voor die kier check deze tread http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=3605 eens .
Ik heb mijn besteld bij skoda Willems in genk ik meen van de verkoper Joeri verstaan te hebben dat ze ze nu in stock gingen doen ze hadden er nog nooit van gehoord.
Kostte iets van een 15 € nog niet daar kun je het niet zelf voor maken .
Mvg
Bart
Daar hou ik het ook op op dit moment, maar de 'kierenafdichter' blijft in gedachten
Feli met je Roomster, btw
"en dat panoramadak! "
Kijken jouw achterpassagiers ook zo glazig naar boven, Vroomstar?