Hij is er!!! Mijn nieuwe Fabia L&K

Spiegeltje

Senior Member
Na 13 weken staat ie dan toch bij mij voor de deur. Hij moet nog wel een keertje terug voor de gasinbouw maar voorlopig kan ik er al wel lekker van genieten.

Voor de liefhebbers een foto:

Bijlagen

• 20748-IMG_2990.JPG
    20748-IMG_2990.JPG
    25,3 KB · Weergaven: 33

Spiegeltje

Senior Member
Voor de mensen die meer willen: Ik heb nog een paar foto's in de galerij geplaatst.

En nu ga ik weer een rondje rijden /forum/images/graemlins/grin.gif

Ja, echt heel mooi ! Beige leer vond je zeker te besmettelijk.. Ik vind buiten licht-binnen donker of buiten donker-binnen licht altijd wel een mooie combinatie. Zit bij L&K electr. dak dat vroeger standaard was in de Elegance ?

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met de nieuwe Fabia. Hou je ons op de hoogte hoe het gaat met de gasinbouw en rijden. Wil zelf ook gas laten inbouwen.

Michel

Forumguru
Hij ziet er meer dan uitstekend uit. Vele veilige kilometers toegewenst. Dat zal met de L&K uitrusting zeker wel lukken!!

Een vraag: wat is dat kastje onder het dashboardkastje?

Spiegeltje

Senior Member
@FransvanderBeek: Nee geen open dak. Dat is optie (a 690,-).
@Michel: Dat is de navigatiecomputer van het Kenwood systeem.

Jan_Hein

Actief lid
Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

Zit er een 1,4 55 kw motor in?

Hoe bevalt de automaat?? Heb even gezeten in de L&K. Wat een heerlijke stoelen !!!!

Hij ziet er schitterend uit. Veel plezier ermee.

n025.gif

Gefeliciteerd Spiegeltje, Ziet er gelikt uit.
Ik heb alleen 1 vraag: je hebt een fantastische multimediacombinatie incl. de wisselaar de C719.
Waarom heb je niet gekozen voor een Ipod met adapter.
Nu heb je 10 cd's, dan had je er minimaal een stuk of 35!

Reizende

Actief lid
Fraaie auto! Veel plezier en succes ermee! Een ding ben ik benieuwd naar, waarom heb je een automaat gekozen?

Spiegeltje

Senior Member
@Jan Hein: Ja een 1.4, ik had graag een zwaardere motor gehad maar ik wilde per se een Automaat. Automaat bevalt prima. Ik rij zakelijk al bijna 4 jaar automaat.

@Luciano: Tja wat zal ik zeggen. Je kan toch maar 1 nummer tegelijk luisteren /forum/images/graemlins/grin.gif Een I-pod adapter (± 100,-) + I-pod (± 250,-of meer) had ik toch ook moeten aanschaffen en deze wisselaar (met MP3 ondersteuning) was minimaal 100,- goedkoper. Het was een keuze.

@Reizende: Ik weet niet of je je naam eer aandoet /forum/images/graemlins/grin.gif? Maar ik maak ongeveer 800-1000 km per week. Moet jij eens een weekje opletten en kijken hoevaak je per dag je koppeling moet intrappen om te schakelen en dit is nog veel erger met filerijden (van z'n 1 naar z'n 2 en weer terug naar z'n 1)! Ik denk dat je van het aantal schrikt! Das echt niet ontspannen autorijden en volgens mij ook niet goed voor je kniegewricht! Rechter of linkerhand is altijd vrij, gewoon gas geven of remmen. Ik wil echt niet anders meer!

Reizende

Actief lid
Ik doe zeker mijn naam eer aan. Heb de auto nu 3,5 week met 5000 km op de teller... Ik had ook graag een automaat (DSG) gehad, maar gaf toch de voorkeur aan wat andere extra's. Misschien ligt het gewoon aan mijn beleving, maar ik associeer een automaat altijd met een forse motor. Maar dat hoeft natuurlijk niet. Bovendien keek ik eigenlijk alleen maar naar 1.4 en niet naar de prestaties. Ik geloof dat je er aardig mee vooruitkomt in een Fabia.. Nogmaals, veel (ontspannen) rijplezier zonder zere knieën toegewenst!! /forum/images/graemlins/baby012.gif

Bovenaan Onderaan