hij is er :)

influenza

Nieuw lid
Na iets minder dan 2 maandjes wachten is mijn O2 er dan. Een paar fotootjes voor de liefhebbers:

buiten1.jpg

buiten2.jpg

interieur.jpg

ipod.jpg

ipod+telefoon.jpg

klokjes.jpg

Droopy

Actief lid
Zit er mooi uit, alleen de volgende keer graag de foto's wat kleiner of op de fotogallerij, ik blijf scrollen om alles te zien (maar het was de moeite meer dan waard)

Zie ik het trouwens goed dat jij een stream met cd-wisselaar hebt (foto 3), of geeft de stream zo aan dat je naar je ipod luisterd

influenza

Nieuw lid
Ja ik had de fotootjes wel wat kleiner kunnen maken, voor de mensen met een kleinere monitor /forum/images/graemlins/laugh.gif. Zal ik vanmiddag nog wel ff doen (als ik uitgereden ben). De stream denk dat de ipod de cd wisselaar is inderdaad. De eerste 5 playlists op de ipod worden als cd1 t/m 5 gezien. Cd6 is een soort menu. Werkt echt perfect allemaal. Ik had eerst zo'n fm transmitter maar dit is 1000X beter. (en maar 5x duurder....)

Wiseguy

Actief lid
Lookin goooooooooood! /forum/images/graemlins/cool.gif Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en heel veel fijne km's gewenst... /forum/images/graemlins/wink.gif

Ziet er goed uit!!

Vraagje influenza; heb jij ook dat vervelende gedoe dat wanneer de IPOD in de dension docking heeft gezeten, alles op random herhalen staat? Ik heb van alles geprobeerd, maar probleem blijft. Laatste firmware etc.

influenza

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Zit die pda niet een beetje in de weg?

[/ QUOTE ]

Hmm het is een ipod, maar in de weg zit ie niet. Voor mijn PDA heb ik nu nog zo'n houder met zuignap.

JdoubleU: nog niets van gemerkt eigenlijk. heb je de icelink of icelink plus trouwens? Dit een icelink plus

Zo komt die van mij ook uit te zien. Ik hoop hem deze week nog te mogen ontvangen. De dealer moest er nog 60 op kenteken zetten voor 15 november... /forum/images/graemlins/1761.gif

Karstieman

Forumguru
Mooie wagen !
Het zal wel lekker ontspannen en muzikaal rijden met de Ipod in je auto /forum/images/graemlins/smile.gif

influenza

Nieuw lid
Zo komt die van mij ook uit te zien. Ik hoop hem deze week nog te mogen ontvangen. De dealer moest er nog 60 op kenteken zetten voor 15 november...

[/ QUOTE ]

Is dat ook de vepreda toevallig?

@karstieman: lekker hoor die ipod. Kan geen cd wisselaar tegenop.

Influenza, Ik heb de Icelink plus, en een collega van mij heeft ook een plus met hetzelfde probleem. De instelling herhaal gaat automatisch /forum/images/graemlins/crazy.gif aan als je de IPOD in de autodocking plaatst. De functie wordt blijkbaar aan gezet door de stream, waar je hem ook weer kan uitzetten (maar wel lastig)

Is dat ook de vepreda toevallig?

[/ QUOTE ]

Nee, Duindam. Het gaat blijkbaar goed met de lease skoda's.

Wiseguy

Actief lid
Dat is iets dat zeker is ja.... de Octavia 2 is hard op weg om een van de meest gewilde leasebakken te worden... /forum/images/graemlins/grin.gif

Ook niet zo gek als je de leaseprijzen versus waar voor je geld gaat vergelijken. Je word pas vrolijk bij Skoda

Bovenaan Onderaan