Jawel hoor.... mijn Octavia is gisteren gelost bij de leverancier /forum/images/graemlins/laugh.gif Uiteraard gelijk 's middags gaan kijken om te zien hoe de Storm Blue er nou echt in het daglicht (zonlicht) uit ziet. Ik moet zeggen dat het werkelijk waar een hele mooie kleur is. Het is wel iets lichter dan dat ik had verwacht, maar dat neemt niet weg dat ik blij ben met mijn keuze.
Inmiddels staan er een aantal fotootjes in de fotogalerij onder "Auto's van leden".... Hij is zelfs nog voorzien van de verschillende lappen plastic en afplakstickers.... Volgende week woensdag kan ik 'm gaan ophalen en dan is het genieten geblazen.... met die 2.0 zal het zeker wel blazen worden.... /forum/images/graemlins/grin.gif
Dus nog een paar nachtjes slapen en dan rij ik ook in een O2 rond... /forum/images/graemlins/laugh.gif
Klein voorproefje op de fotogalerij:
Inmiddels staan er een aantal fotootjes in de fotogalerij onder "Auto's van leden".... Hij is zelfs nog voorzien van de verschillende lappen plastic en afplakstickers.... Volgende week woensdag kan ik 'm gaan ophalen en dan is het genieten geblazen.... met die 2.0 zal het zeker wel blazen worden.... /forum/images/graemlins/grin.gif
Dus nog een paar nachtjes slapen en dan rij ik ook in een O2 rond... /forum/images/graemlins/laugh.gif
Klein voorproefje op de fotogalerij: