Hij is gelost bij de leverancier!

Wiseguy

Actief lid
Jawel hoor.... mijn Octavia is gisteren gelost bij de leverancier /forum/images/graemlins/laugh.gif Uiteraard gelijk 's middags gaan kijken om te zien hoe de Storm Blue er nou echt in het daglicht (zonlicht) uit ziet. Ik moet zeggen dat het werkelijk waar een hele mooie kleur is. Het is wel iets lichter dan dat ik had verwacht, maar dat neemt niet weg dat ik blij ben met mijn keuze.

Inmiddels staan er een aantal fotootjes in de fotogalerij onder "Auto's van leden".... Hij is zelfs nog voorzien van de verschillende lappen plastic en afplakstickers.... Volgende week woensdag kan ik 'm gaan ophalen en dan is het genieten geblazen.... met die 2.0 zal het zeker wel blazen worden.... /forum/images/graemlins/grin.gif

Dus nog een paar nachtjes slapen en dan rij ik ook in een O2 rond... /forum/images/graemlins/laugh.gif

Klein voorproefje op de fotogalerij:

Bijlagen

• 7324-PICT1194.JPG
    7324-PICT1194.JPG
    81,4 KB · Weergaven: 22

Wiseguy

Actief lid
Nee, ik heb geprobeerd om de parelglans er een beetje goed op te krijgen, maar dat lukt inderdaad niet. Zowel de nieuwe zwarte kleur als de Storm Blue zijn parelglans lakken.... bij Wolstad hebben ze (op dit moment dan) beide staan.... en ze zijn allebei wel erg mooi moet ik zeggen...

Mijn vriendin vindt een zwarte auto alleen al snel een lijkenbak... dus het is de blauwe geworden... /forum/images/graemlins/grin.gif

Ondanks dat de kleur op de foto niet uit de verf komt. Vindt ik het al een mooie kleur, ben benieuwd hoe hij in het echt eruit ziet. Volgende week weten wij het /forum/images/graemlins/laugh.gif

Potje

Actief lid
Heb even je foto's bekeken ennuh:

WAAAAAAAAAHOEOEOEOEOEOE!!!!!
Geile bak hoor! /forum/images/graemlins/grin.gif

Ik moet nog een paar weken wachten........ WACHTEN!!!!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Geniet ervan: je bent een bevoorrecht mens!

Droopy

Actief lid
Kan niet wachten tot ik terug kom van vakantie Wiseguy kan ik hem in het echt zien. Het afplakken in de garage kan beginnen /forum/images/graemlins/grin.gif

Heb je foto's bekeken en ik moet inderdaad zeggen:
Ziet er erg strak uit /forum/images/graemlins/laugh.gif

Was nogal geinteresseerd in het interieur, heb namelijk ook het sportpakket besteld. Ziet er goed uit!
Zou je misschien nog een foto van de sportstoelen kunnen maken?
Ben erg benieuwd namelijk...

Wiseguy

Actief lid
De sprtstoelen zaten nog in het plastic, vandaar een fotootje van de achterbank.... maar volgende week woensdag dan heb ik 'm en dan zal ik z.s.m. ook even wat plaatjes schieten en op de fotogalerij erbij zetten...

fijne bak man ik krijg 't water in de mond en nu ik je foto's bekeken heb moet ik zeggen dat storm blue een prachtig kleurtje is!!! ik heb 't daarom zo moeilijk om kiezen want op de belgische skoda site tonen de kleuren zich niet zoals ze in werkelijkheid zijn!!!!en ga je bij de dealer dan hebben ze wel een paar kleurtjes in de toonzaal hoor,maar de rest is te zien op zo een kleurenwaaier!!!

succes wiseguy!!!

Wiseguy, prachtige auto man! Ik zie dat je hem ook bij Wolstad hier in ons mooie Tilburg hebt besteld. Fijne dealer hè? Ik krijg nagenoeg dezelfde, maar dan in Black Magic. Laat ons ajb. snel weten hoe heerlijk die sportstoelen zitten! /forum/images/graemlins/cool.gif

En volgende week zien we de foto's graag verschijnen.

Jan_Hein

Actief lid
Schitterende auto is het zo in deze kleur. Omdat ik zelf ook van plan ben om een OCT 2 combi te kopen heb ik een folder in huis waarin deze kleur niet staat vermeld en hij is toch wel erg fraai.
Nou ik toch hier ben wil ik wat vragen: jullie zijn allemaal helemaal lyrisch van die sportstoelen. Wil graag een elegance met een IVORY interieur. Zijn er ook sportstoelen in die kleur te krijgen? Of alleen in donkere kleuren? Wil graag mijn huiswerk goed doen en zo maken jullie mij wel weer aan het twijfelen /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif

sbm

Lid
@Wiseguy

Op welke datum had jij je auto besteld?

Dan weet ik wanneer ik de mijne ongeveer mag verwachten.

Droopy

Actief lid
Jan Hein,

Voor je huiswerk, sportstoelen en Ivory is een of/of combinatie. Maw de sportstoelen zijn af-fabriek alleen verkrijgbaar in deze kleur.

Wiseguy

Actief lid
@Snoopy_combi: Ik zou zeker Storm Blue overwegen... En wellicht hebben ze 'm bij een andere dealer staan, zodat je even kan gaan kijken?

@Lex lichtmetaal: Ook in het zwart is hij errug mooi!

@sbm: Ik heb mijn auto op 11-7 besteld.... en blijkbaar precies in de goede periode.... de week daarna werd er al een waarschuwing afgegeven voor de kleur Storm Blue.... Alle productieplaatsen voor deze kleur waren op dat moment al tot aan productieweek 36 helemaal vol... Uiteindelijk (tot aan levering) heb ik dan 8 weken en 1 dag moeten wachten op mijn O2...

@Jan Hein: Spiekbriefje voor je huiswerk is al gegeven door Droopy... inderdaad, de sportstoelen zijn alleen maar in deze combinatie te krijgen (donkere kleur met zwart-wit gestippeld in het midden)... bovendien kan je ook niet eens een leren uitvoering krijgen.... het sportinterieur is alleen in stoffen bekleding te krijgen...

@Droopy: bedankt voor het waarnemen van de honneurs v.w.b. reageren... /forum/images/graemlins/grin.gif

sbm

Lid
Hij komt, hij komt... volgende week woensdag!!!

Heb er dan precies 10 weken op moeten wachten. Hij staat nu wel al bij de garage, wordt maandag as. rijklaar gemaakt en woensdagmiddag pik ik 'm op.

Wiseguy

Actief lid
Net als ik dus.... /forum/images/graemlins/grin.gif Kunnen we tegelijkertijd gaan genieten van onze nieuwe patserbak... /forum/images/graemlins/laugh.gif

rickske

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hij komt, hij komt... volgende week woensdag!!!

Heb er dan precies 10 weken op moeten wachten. Hij staat nu wel al bij de garage, wordt maandag as. rijklaar gemaakt en woensdagmiddag pik ik 'm op.

[/ QUOTE ]

Eindelijk is het lange wachten bijna afgelopen,veel lol en rijplezier met de nieuwe octavia /forum/images/graemlins/wink.gif

balen... ik moet nog 5 weekjes wachten
Al dat vrolijke gedoe van jullie /forum/images/graemlins/grin.gif maar ik gun het jullie van harte.

wat wordt het mooi langs de weg met al die Skoda's

Bovenaan Onderaan