Hij komt, hij komt, de lieve goeie O2!

Mensen, mijn weekend gaat goed beginnen. Ik werd net gebeld door de dealer dat mijn auto 'op transport' staat en dat ik hem de 11e kan komen ophalen. Beterrrrrssss......:473:

Uiteraard plaats ik dan zo snel mogelijk de foto's van mijn nieuwe zwarte O2 combi, 1.8 TSI, Elegance Business Line uitvoering!

grt,
Sander

S

Sjoerd.

Ben heel benieuwd wat de extra's van de Business Line inhouden bovenop de Elegance uitvoering.

Maar dat horen we dan gauw!

Wat gaat dat wachten lang duren... :mad:

Groeten,
Sjoerd

Mensen, nog twee uurtjes en dan kan ik eindelijk de O2 ophalen bij de dealer. Foto's volgen wellicht vanavond nog (maar de kans is groot dat ik dan ergens aan het rondtoeren ben...:-) )

Heb de mijne drie weken na u besteld dus kan ik ook beginnen aftellen.
Ben benieuwd naar de foto's

Veel plezier met je nieuwe O2.
Wel regelmatig wassen die zwarte kleur
(je moet er wat voor over hebben :), het staat nl. wel zeer goed)
De 1.8 is ook (inmiddels een half jaar ervaring) een genot, heerlijke motor!

Veel rijplezier!

Veel plezier met je nieuwe O2.
Wel regelmatig wassen die zwarte kleur
(je moet er wat voor over hebben :), het staat nl. wel zeer goed)
De 1.8 is ook (inmiddels een half jaar ervaring) een genot, heerlijke motor!

Veel rijplezier!

De waxoyl behandeling gaat mij daarin wel helpen.

Waxoyl ?

Je maakt mij nieuwsgierig? Wat is dat voor wonder olie/wax?
Heb je daar misschien meer informatie over? (waar te koop? Hoe gaat dat spul mij helpen?)

Je maakt mij nieuwsgierig? Wat is dat voor wonder olie/wax?
Heb je daar misschien meer informatie over? (waar te koop? Hoe gaat dat spul mij helpen?)

Het is een extra pantserlaag die op de lak wordt gezet waardoor de auto NOG harder blinkt en het vuil zich niet zo makkelijk vasthecht op de lak dus hij is makkelijker schoon te maken
Je krijgt er een certificaat bij en 3 jaar garantie tegen verkleuren inwerken van vogelpoep enz
Mijn huidige auto is bijna 4 jaar oud en heeft 100.000km hij blinkt nog als nieuw en heeft bijna geen steenslag.
http://www.waxoyl.be/index.html?lang=nl

911gt2

Actief lid
De waxoyl behandeling gaat mij daarin wel helpen.
Euh verwacht er niet te veel van ;) Ik heb dat eens op een andere auto gehad, en dat viel zwaar tegen.

Ik heb ook pro-tech een keer getest... dat was al iets beter maar uiteindelijk moet je na een jaar of misschien twee gewoon weer aan de slag :(

Euh verwacht er niet te veel van ;) Ik heb dat eens op een andere auto gehad, en dat viel zwaar tegen.

Ik heb ook pro-tech een keer getest... dat was al iets beter maar uiteindelijk moet je na een jaar of misschien twee gewoon weer aan de slag :(

Mijn huidige auto astra station is nu bijna 4 jaar oud en 100.000km en de lak is nog als nieuw.(dealer heeft hem nu overgenomen hij verschoot dat de auto al bijna 4 jaar oud is)
Ik ben fan

Allemachtig!!! Ik ben net terug van een flinke rit (sorry, nog geen foto's) en wat rijdt deze wagen lekker. De columbus en de boardcomputer zijn trouwens allebei erg eenvoudig. Scheelt weer het doornemen van 2 dikkke handleidingen....Alleen pairen met mijn nokia 6300 lukt nog niet.

Foto's volgen spoedig!

Bovenaan Onderaan