Hij komt, hij komt!!

Vandaag bij Skoda Centre Utecht te horen gekregen dat 'mijn' O2 in week 47 geleverd gaat worden:

- O2 Combi 1.9 TDI DSG
- Antraciet grijs
- Vega velgen
- Stream 2007
- sportstoelen, leren 3 spaaks stuur, pook etc.
- Maxidot

Moet wel zeggen dat de nieuwe donkergrijs niet veel verschilt van de oude maar ik vind hem zelf sjieker!!!

Nu even wachten...hopelijk nog voor 1 december anders komt er nog een maandje bij...
shocked.gif

Zodra die er is zullen de foto's niet lang op zich laten wachten....
1761.gif

Wat een geluk hebben jullie toch. Mijn auto komt in week 46. Maar ik heb vorige week een brief ontvangen dat ik hem in week 1 krijg.
frown.gif
(NOT AMUSED). Maar ja.
Ik wens jullie veel veilige kilometers in jullie nieuwe Skoda's.

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Shakiel</font><hr />

Wat een geluk hebben jullie toch. Mijn auto komt in week 46. Maar ik heb vorige week een brief ontvangen dat ik hem in week 1 krijg.
frown.gif
(NOT AMUSED). Maar ja.
Ik wens jullie veel veilige kilometers in jullie nieuwe Skoda's.

[/ QUOTE ]
Is vast een leaser
icon_smile_question.gif

Onze leasemaatschappij levert ook geen auto's meer uit in november en december.

Hmmm, mijn leasemaatschappij levert tot laatste werkdag in november uit! Zelf hoop ik hem dus nog dit jaar te krijgen.

Pechvogels die moeten wachten tot 2007.....

sitechris

Donateur
vrijdagochtend 8:00 uur mag ik de mijne ophalen. Zou eigenlijk vandaag zijn, maar de chiptuning duurde dagje langer.

Bargstra

Nieuw lid
Werd vandaag ook gebeld dat hij in NL is aangekomen (bij Kleine Midland). Moet van de leasemij nog wachten tot 1 november tot ik hem ook mag aanraken. Maar goed - ben in ieder geval zeker van levering, en dan maar even langer in spanning wachten...
blush.gif

willempi

Nieuw lid
YES!!!!!!!!!, 24 oktober wordt de mijne afgeleverd!
Via leasemaatschappij bij S-Point in A'dam moeten bestellen. Maar ze komen hem brengen!
Klasse, als je in Limburg woont.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: willempi</font><hr />

[...] Maar ze komen hem brengen! Klasse, als je in Limburg woont.

[/ QUOTE ]

Geluksvogel! De mijne moest van ING centraal in Den Bosch bij Nieuwkoop worden besteld. Ik moet hem daar zelf gaan halen. Van de andere kant: Dan heeft er ook nog niemand in gereden als het goed is
24.gif

sitechris

Donateur
Joehoe, gisteren heb ik mijn zwarte Octi 2.0 TDI ontvangen. Direct op de eerste dag 250 kilometer op de teller gezet. De auto bevalt uitstekend, op een klein puntje na. De rechterspeaker trilt (ik heb sound-system, maar weinig sound). Maar daar laat ik wel een keer naar kijken. Voor de rest is het een bijzonder comfi reisauto. Wat ik overigens niet begrijp is dat iedereen de TDI's van VAG altijd afschildert als herriebakken. Alleen bij koude motor en stationair lopen hoor je wel iets pruttelen, maar eenmaal op de snelweg vind ik de auto bijzonder stil.

Bijlagen

• 37765-Octi.jpg
    37765-Octi.jpg
    71,5 KB · Weergaven: 31

Pim

Lid
Ik heb al wat TDIs gehad en ben ook tevreden met mijn huidige 2.0TDI, loopt als een zonnetje.
Alleen, vorige week in Italie had ik via Hertz een verzameling onderdelen gehuurd die gezamenlijk door het leve gaan als Ford C-max (drama afwerking), maar ik moet zeggen dat de 2.0 Peugeot/Ford diesel net even soepeler loopt op de door jou genoemde punten, vooral koud stationair.
Ik rijd trouwens altijd op Vpower diesel indien mogelijk, en dat scheelt ook een beetje, niet teveel van verwachten.

Mijne staat voor levering gepland in week 43. ING Car Lease levert tot 30 november 2006 uit...

Dus ik moet toch wel voor pakjesavond in de nieuwe O2 kunnen rijden!

He Sitechris, heb je meer foto's ? Ziet er erg mooi uit man!

Week 43? Dan rij je zelfs begin november als het mee zit. Mijn auto staat in week 42 op productie en hoop eind weer 43 of reeeler in week 44 te rijden. Vér voor 30-11 dus... Lukt dan niet, dan heb ik trouwens een km-probleem met mijn huidige auto...

sitechris

Donateur
Ja, ik plaats er een paar op de fotopagina. Binnenkort volgen er meer en dan wat betere. Was nu een haastklusje

Bovenaan Onderaan