Hij komt Hij komt

Ikke2401

Nieuw lid
Volgens de leasemaatschappij zou mijn nieuwe O2 pas geleverd worden in 01-2009, vandaag toch maar ff gebeld met de vraag of de levertijd nu echt zo lang was of dat ze hem na half november niet meer op kenteken zouden zetten.
Tot mijn verassing kreeg ik echter te horen dat ik hun net ff te snel af was en dat hij volgende week vrijdag wordt geleverd.
:D:D:D:D

nemo

Senior Member
Gefeliciteerd!!
(maar ik moest wel ff aan sinterklaas denken toen ik dit topic aanklikte..)

renYek

Lid
Nice! Ik heb gisteren gebeld naar den dealert of ze als iets wisten (produktieweek was week 41). "O, die is binnen", kreeg ik te horen. Alleen wist degene aan de lijn niet wanneer hij klaar is, daar moet ik vrijdag nog even voor terugbellen en vragen naar "Wim" ;)

O ja:
O2 Combi Elegance Attr Bns + privacy glass + bluetooth carkit (die uitgebreide), 1.6 FSI in Anthracite Grey

Happy happy joy joy!

Hugo1973

Actief lid
Gefeliciteerd met de aanstaande aflevering!!! En uiteraard heel veel goede en veilige kilometers gewenst.

renYek

Lid
Nice! Ik heb gisteren gebeld naar den dealert of ze als iets wisten (produktieweek was week 41). "O, die is binnen", kreeg ik te horen. Alleen wist degene aan de lijn niet wanneer hij klaar is, daar moet ik vrijdag nog even voor terugbellen en vragen naar "Wim" ;)

O ja:
O2 Combi Elegance Attr Bns + privacy glass + bluetooth carkit (die uitgebreide), 1.6 FSI in Anthracite Grey

Happy happy joy joy!

Volgende week vrijdag de 31e om 16:00 mag ik hem ophalen :) Wiiiiiiih!

renYek

Lid
Afgelopen vrijdag om 16h opgehaald en nu reeds 888km oppe tellert :) Hij rijdt als een zonnetje en begint langzaam ook los te komen. De 13 PK extra t.o.v. de O2 HB 1.6 MPI die ik hiervoor reed merk je bij de tussensprints: net even wat prettiger. De ketel rijdt nog lekkerder dan de vorige en is ook een stuk stiller (ik had ook cuppende achterbanden). Columbus is erg prettig en ik ben erg blij met het ding!

Zie album voor meer feuteus, maar hier alvast eentje:

picture.php

Bovenaan Onderaan