Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mijn dealer heeft de 1.8 Tsi met DSG geen hill hold control terwijl ik dat wel dacht (of ergens gelezen heb). Is er iemand die deze combi heeft en toch hhc heeft?
Volgens mijn dealer heeft de 1.8 Tsi met DSG geen hill hold control terwijl ik dat wel dacht (of ergens gelezen heb). Is er iemand die deze combi heeft en toch hhc heeft?
Aha, maar aangezien ik een Business Edition heb is de optielijst beperkt. Vandaar dat ik het niet heb gezien. Want voor 100,- extra (ESP zit standaard op de 1.8 TSi) had ik het wel genomen...
Nee ik zag dat ESP een optie is op de EBL versie, maar er zit toch echt een knopje ESP onder de climatronic.
De hill optie wisten we niet eens dat deze bestond, schijnbaar zit deze ook op de Elegance Business line icm DSG bak.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.