Hoe HDD in te richtten voor MDI usb op Amundsen

MAzlbeer

Nieuw lid
Goedemiddag,

Ik heb tijden met een Ipod aansluiting in mijn Superb gereden maar de Ipod is gesneuveld.
Na wat rondneuzen heb ik gekozen voor de USB aansluiting en heb bij de MM de kleinste HDD
gekocht die ik kon vinden. Een 1Gb HDD. Deze heb ik geformatteerd conform wat ik hier op
het forum heb gelezen. Het probleem is nu dat de MDI shuffeled tussen de bovenste albums.
De HDD is grofweg ingedeeld als:

1 Favorites
2 diversen
10 CC
Amy Winehouse

etcetcetc

Hij blijft shuffeleen uit deze mappen terwijl er nog vel vele mappen onder staan.

De map met artiesten bevatten submappen met albums

Hebben jullie tips om door alles heen te shuffelen?

Maarten

Forumguru
Welkom hier Mazlbeer!
Het is een goed gebruik om je even wat nader voor te stellen in het Meet en Greet gedeelte. Wil je dat nog even doen? Het vergroot ook de kansen dat je antwoorden krijgt op je vragen.
Verder wens ik je veel plezier op dit leuke en leerzame forum!

TL@

Forumguru
Ik heb daar ook mee liggen klooien maar nooit echt goed gekregen, uit miserie maar een iPod gekocht, werkt veel beter. Gewoon playlists selecteren en gaan.

MAzlbeer

Nieuw lid
Hmmmz. Mijn ipod begon uit te vallen en daarom ben ik geswitched naar HDD.
Mijn ipod viel weg, de MDI sprong naar een andere bron, en dan weer terug naar Ipod.
Soms sprong de MDI van bron naar bron naar bron en weer terug bij af. Ik werd er gek van.
Daarom HDD :)

Welkom MAzlbeer,
Ik had ook soortgelijke "problemen" met mijn Iphone (op Bluetooth en kabel) met daarop 15 gig muziek.
MDI shuffelde enkel tussen de nummers uit de eerste paar mappen, zodra ik ver genoeg doorskipte (of lang genoeg luisterde) pakte ie de volgende serie mappen..... Maar telkens geloof ik uit 4 of 5 mappen.
Zodra ik via de telefoon keuzes maakte ging het wel goed.... volgens mij ligt het aan communicatie tussen jouw appeltje en MDI/ Amundsen/ Clumbumbus.

Nu heb ik 4 gig muziek op de HDD gezet (me *u*ijzer is leeg) enkel nog geen shuffle play gedaan.
Kies ook steeds de muziek waar ik op dat moment zin in heb.
Zal het eens gaan proberen en testen of ik uw probleem ook met HDD kan reproduceren als ik een langere rit heb (bij een uurtje of 20 :super: rijden)

MAzlbeer

Nieuw lid
Hmmm

ik zal eens proberen om wat albummappen in een topmap te gooien

dus root/test/album/nr...

ipv

root/artiest/album/nr

Darkside

Forumguru
Volgens mij werkt het voor de amundsen hetzelfde als voor de columbus. Daar heb je nl een vinkje voor shuffle staan incl onderliggende mappen.
Dat betekend dat je 1 (slechts 1 is nodig) mp3'tje in de root van je HD zet.
Als je die selecteerd kan je hem op shuffle zetten en zou hij over de rest van je mappen en submappen moeten shuffelen

Bovenaan Onderaan