Hoe kabel leggen naar kofferbak?

Ik wil een cd-wisselaar plaatsen in de kofferbak van mijn Octavia. Heeft iemand ervaring met het verwijderen van de dorpelstrips om zo de kabel vanaf de radio (stream) naar de kofferbak te geleiden. Ze lijken vrij vast te zitten maar er zal vast wel een manier zijn om ze te demonteren. Ook een tip hoe ik de kabel achter de zijbekleding naar het linkeropbergvak (in de kofferbak) krijg is welkom.

Bvd, Frits /forum/images/graemlins/confused.gif

Wullum

Actief lid
Beetje monteur bij een dealer zal niet te flauw zijn om je even aan te wijzen hoe je eea verwijdert en terugbouwt. Da's tenminste mijn ervaring bij dealers waar het je als klant nog lukt om in de werkplaats te komen, zowel VW als Skoda.

Deje

Lid
Octavia II:
Op zich valt het allemaal wel mee, je moet er alleen wel even rekening mee houden dat je bij de middenstijl eerst de bovenbekleding moet los halen (schroefje achter het airbagplaatje) Dan vervolgens de onderzijde. De dorpels zijn vervolgens met een beetje wrikken en drukken wel los te krijgen (naar boven). Sommige metalen klips blijven wel es in het plaatwerk zitten en moet je eerst terug zetten in de dorpels voor dat je ze weer monteert. bij de middenstijl even letten op de gordelverstelling bij het terug monteren....
/forum/images/graemlins/923.gif

Display

Nieuw lid
Let inderdaad op dat je de bekleding boven op de B styl eerst verwijderd, is bij mij namelijk al mislukt.
Het verwijderen van de dorpelstrips gaat vrij moeizaam, maar is wel te doen. Heb behoorlijk wat kracht gebruikt, en alles is heel gebleven.

Skody

Actief lid
Waarom laatje geen MP3-interface in je dashboardkastje plaatsen en die aansluiten op de CD-wisselaar uitgang / ingang. Ik heb zelf een Solisto (te koop op internet in Duitsland). Je kan hierin een memorystick doen tot wel 2 Gb. Op deze memorystick kan je vervolgens honderden nummers zetten. Ideetje wellicht ?

Bovenaan Onderaan