Hoe kan ik mijn type/uitvoering achterhalen?

Mijn Kodiaq is een Duitse import.
Ik had ergens gelezen dat deze de uitvoering Style zou hebben.
Maar als ik de opties vergelijk, dan heb ik veel meer dan op de Style zit.

Kijk ik naar de andere uitvoeringen dan heb ik nog steeds meer dan er volgens Autoweek op zou moeten zitten.
Is zoiets te achterhalen, ben namelijk nieuwsgierig ;)
 

Smeeuwis

Donateur
Hoe de uitvoeringen heten en wat ze precies hebben maakt nogal veel verschil. Een Duitse Style versie hoeft niet gelijk te zijn aan een NL. Dus even de prijslijsten naast elkaar leggen heeft meestal geen enkele zin. Beter inderdaad om de codes van alle opties te achterhalen. De sticker kan wel eens onder de laadvloer zitten op de bodemplaat bij de reservewielbak. Daar zat ie in ieder geval bij mijn O3's. Maar op VIN kan inderdaad ook, in Odis dacht ik.
 
Ben meteen benieuwd hoe dat werkt met VIN. Is er dan een database ofzo? Van die losse codes in de kofferbak wist ik. Alleen doet Skoda dat niet meer.
 
Dank je wel Antera.
Grappig om te zien dat een paar dingen die er niet standaard bij zouden zitten, nu wel bij zitten.
 

hemi24

Forumguru
Ongelooflijk maar waar, maar sommige mensen kiezen toch echt opties als ze een auto samenstellen… :D
 
Wat mij opviel was dat er staat dat er geen vloermatten, pechset en gevarendriehoek bij zitten. Ook zou de handleiding in het Duits zijn.
Ik heb dat wel en ook is de handleiding Nederlands.

Dit laatste is helemaal grappig aangezien ze eerst zien dat de handleiding alleen digitaal was.

Daarom denk ik dat de garage zelf een paar dingetjes toevoegd aangezien het er ook vrij nieuw uit ziet (of goed gepoetst ;)).

Echt leuk zo'n lijst.
 
Daarom is het grappig. Daar staat 0TA en 1T0 niet aanwezig.
Gewoon mooi om te zien wat iemand als extra zelf heeft gedaan / de garage heeft toegevoegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDO

hemi24

Forumguru
Niks vreemds toch? Er zijn legio garages die “eigen” matten meeleveren met de naam of logo van de garage erin…
 
Bovenaan Onderaan