Hoe lang Columbus aan zonder motor aan

mister9

Actief lid
Hallo,

Ik wil ff de harde schijf volblaffen, maar dat duurt nogal lang. Dus ik wilde eigenlijk gewoon de kopieer-slag aanzetten en weer lekker binnen gaat zitten en over een uur ff kijken hoe het ermee staat. Kan dat, of is dan mijn accu leeg?

Canon-Eye

Forumguru
Nou, dikke kans dat de boel gewoon na ca. 30 minuten zichzelf uitschakelt - precies om het leegtrekken van de accu te voorkomen.

Althans: bij mijn FII Greenline heb ik dat gemerkt. Ik zit wel eens een tijdje in de auto te lezen (muziekje erbij) terwijl vrouwlief wat "eigen boodschappen" doet. Een klein half uur na het uitzetten van de motor gaan binnenverlichting en radio uit - en dat wil je vermoedelijk niet als je muziek overblaast...
Dus: keukenwekker erbij en om de 25-28 minuten contact aan en uit, dan gaat-ie wel door denk ik.

Antera

Donateur
nee dit gaat gewoon zonder problemen mits je het contact aan laat staan. dus niet in de ACC stand als het goed is

mister9

Actief lid
Ging prima inderdaad. Wilde niet het contact erin laten omdat die gewoon op straat staat. Dus het de Columbus aangezet, kopiëren aangezet en weer naar binnen gegaan. Ging prima. Na 25 minuten even gaan kijken en toen was die klaar.
Thanks.

Bovenaan Onderaan