Hoe linker A-stijl verwijderen

Hoe kan je de linker a stijl verwijderen zou graag een kabeltje voor de gps voeding langs het verluchtingsrooster willen aanbrengen.

Antera

Donateur
Bij deze Uw handleiding:

Bijlagen

• SuperB 2 A-stijl met hoofdairbag.pdf
    33,9 KB · Weergaven: 59
  • SuperB 2 A-stijl zonder hoofdairbag.pdf
    21,2 KB · Weergaven: 34
  • Airbag werkzaamheden veiligheidsmaatregelen.pdf
    23,1 KB · Weergaven: 45

van_der_P

Senior Member
Dat wordt zo samen geknepen ziet niet uit:laugh:, met de flex gaat dat veel beter. Kun je het naderhand ook weer aan elkaar braden:24::1884:

Ok.......zie hier dat ik waarschijnlijk brokken ga maken dus afblijven is de boodschap.Had echt niet gedacht aan de airbags, ja rij nu nog met een prehistorisch ding rond deze heeft er maar twee en heb ze gelukkig nog niet moeten gebruiken.Antera, dank u wel voor de zeer nuttige info.

Antera

Donateur
als je de accuspanning eraf haalt en even voor het mooie een half uur wacht dan kan je daarna alles rustig demonteren. de airbags zullen dan niet ploffen. Dat is de reden dat de accu los ligt zodat alles spanningsloos is

Denk dat het wachten wordt als de auto hier staat of ik langs geen andere weg de kabel kan aanbrengen. Veronderstel als je de spanning loskoppelt er nog andere zaken nadien weer moeten ingesteld worden? Zetels,spiegels,radio enz.
Denk dat ik dit gaan laten doen bij de dealer als de trekhaak geplaatst wordt.

Antera

Donateur
van je radio moet je wel de code hebben en de rest moet even ingesteld worden maar ja als je dan zelf dat kan aanbrengen wat je wilt zonder problemen is dat toch makkelijk? als je met een lege accu komt te staan zit je met hetzelfde probleem

Bovenaan Onderaan