hoe Parrot ck3100 in roomster inbouwen

E

Ex-lid 1929

misschien is er iemand die weet wat ik precies nodig heb voor het aansluiten van mijn parrot bij mijn andere roomster passen de stekkers van de parrot er meteen in maar deze dance radio heeft andere connectors achter op de radio zitten.

bijgevoegd een foto van links de orginele stekker en rechts de stekkers van de parrot.

Bijlagen

• PICT0010.jpg
    PICT0010.jpg
    38,1 KB · Weergaven: 67
  • PICT0010-2.jpg
    PICT0010-2.jpg
    39,8 KB · Weergaven: 58

Gieliovd

Forumguru
Die stekkers rechts zijn de normale ISO stekkers. Als die tussen de Skoda stekkers moeten komen dan zal er toch een verloopstukje moeten komen van Skoda naar ISO en dan ook weer van ISO naar Skoda om achterin de radio te passen, vanuitgaande dat je normaliter dus de ISO stekker ertussen plaatst.

Alternatief is knippen en solderen of met van die knijpbusjes over de kabels parallel zetten.

E

Ex-lid 1929

weet je dan misschien ook waar deze verloop stekkers te krijgen zijn en hoe ze deze noemen.

Maarten

Forumguru
Volgens mij zijn dat de Car2Iso stekkers.
Ik heb er nog eentje in de aanbieding.
Zal eens kijken of deze ook voor de Roomster geschikt is.

Hij is nieuw.

E

Ex-lid 1929

Bij elke automaterialenzaak waaronder Halfords bijvoorbeeld.

laat ik daar nou mijn parrot gekocht hebben en deze vertelde mij dat alles er bij zat.
echter bij het installeren van de parrot en het demonteren van de radio kwam ik er achter dat dit niet gaat passen.

EdK

Forumguru
laat ik daar nou mijn parrot gekocht hebben en deze vertelde mij dat alles er bij zat.
echter bij het installeren van de parrot en het demonteren van de radio kwam ik er achter dat dit niet gaat passen.

Tja maar dat komt door het goede personeel wat ze in dat soort zaken hebben !
Halfords is een leuke toko maar je moet zelf goed weten wat je wil , want dat personeel wil alleen maar scoren met verkopen !
En wordt getraind om je na te praten, ga maar eens heen met een goede kennis van een product wat ze ook verkopen.
Ga dan maar eens stommetje spelen alsof je niets van product weet, wel het is dan een 1/2 uurtje lachen van ergenis !
(mag niet generaliseren want zitten ook goede tussen, alleen ik ben ze nog niet tegengekomen )

weet niet of er een breezand bij je in buurt zit, maar die moeten het ook hebben !

Gieliovd

Forumguru
Jammer hè zulke dingen...

Tja, voor de "gewone" radio's kun je ook uit de voeten met het setje dat je erbij hebt. Maar zo snel je een niet ISO radio hebt ben je aan de beurt!

De kennis van veel mensen op die bedrijven is treurig inderdaad. Ik verdiep me eigenlijk altijd overal wel in voor ik ergens op uit ga en dat geeft je soms lachwekkende maar irritante situaties.

E

Ex-lid 1929

ben ondertussen in het bezit van de verloop kabel dus draadje mag gesloten worden.

Gieliovd

Forumguru
Op zich zou je nog foto's kunnen plaatsen van hoe het wél moet!

Weer een forumlid door het forum geholpen. Heerlijk toch zo'n bron van informatie.

fr83

Nieuw lid
Op zich zou je nog foto's kunnen plaatsen van hoe het wél moet!

Weer een forumlid door het forum geholpen. Heerlijk toch zo'n bron van informatie.

enkele foto's zou leuk zijn, ik ben namelijk ook van plan om een parrot in mijn O2 te knallen

E

Ex-lid 1929

Nou ik heb mijn parrot ondertussen ingebouwd en plaats hierbij enlkele foto's met commentaar er bij.

Altijd makkelijk voor de mede forum lezers

Bijlagen

• PICT0000.jpg
    PICT0000.jpg
    31,2 KB · Weergaven: 49
  • PICT0001.JPG
    PICT0001.JPG
    15 KB · Weergaven: 44
  • PICT0002.JPG
    PICT0002.JPG
    70,5 KB · Weergaven: 51
  • PICT0003.JPG
    PICT0003.JPG
    67,5 KB · Weergaven: 54
  • PICT0004.JPG
    PICT0004.JPG
    67,7 KB · Weergaven: 53
E

Ex-lid 1929

.................................................................................................

Bijlagen

• PICT0005.JPG
    PICT0005.JPG
    64,9 KB · Weergaven: 45
  • PICT0006.JPG
    PICT0006.JPG
    66,4 KB · Weergaven: 46
  • PICT0007.JPG
    PICT0007.JPG
    68,3 KB · Weergaven: 46
  • PICT0008.JPG
    PICT0008.JPG
    68,9 KB · Weergaven: 43
  • PICT0009.JPG
    PICT0009.JPG
    68,3 KB · Weergaven: 43
E

Ex-lid 1929

-----------------------------------------------------------------------

Bijlagen

• PICT0010.JPG
    PICT0010.JPG
    65,7 KB · Weergaven: 49
  • PICT0011.JPG
    PICT0011.JPG
    65,3 KB · Weergaven: 36
  • PICT0012.JPG
    PICT0012.JPG
    67,1 KB · Weergaven: 40
  • PICT0013.JPG
    PICT0013.JPG
    67,2 KB · Weergaven: 47
  • PICT0014.JPG
    PICT0014.JPG
    69,1 KB · Weergaven: 54
E

Ex-lid 1929

nog een aanvulling die ik vergeten was:

als alles blijkt te werken maar je parrot sprinkt steeds terug naar engelse taal.
of je krijgt als je het contact uitzet en je sleutels eruit haalt niet de melding "TOT ZIENS"
dan moet je de rode en oranje draad die gezekerd zijn omdraaien.
volgens het boekje is de oranje draad geschakeld en de rode draad de permanente plus.
echter is dit dus nog steeds niet gewijzigd in de fabriek bij parrot.
de oranje draad via de permanente plus en de rode draad via de geschakelde plus en je zal zien dat je wel de meldingh krijgt van "TOT ZIENS" en dat de taalinstelling gewoon blijft zoals je hem hebt ingesteld.

succes

Bovenaan Onderaan