Hoe "voelde" je eerste keer . . . . . .

Frankie

Actief lid
Hoe \"voelde\" je eerste keer . . . . . .

dat je de O2 in "levende lijve" zag ?? /forum/images/graemlins/smile.gif

- waar was het ? (bij mij een VAG dealer in Aken(DE) ergens midden/eind 2004)
- wat was het voor een model (volgens mij een Duitse Elegance in zwart)
- heb je erin kunnen rijden ? (NOPE /forum/images/graemlins/407.gif )
- wat was je eerste indruk/gedachte ("DAT wordt mijn volgende lease-auto" dacht ik meteen)

tevens vraag ik me af of er nog O1 rijders zijn die in een van de laatste modellen rijden, en of die niet een beetje balen dat ze niet lang genoeg hebben kunnen wachten op een O2 of dat t een bewuste keuze was.

Ps1: is 50-SK-// met een zwarte HB Elegance en licht (leren?) bekleding van een forum bezoeker ? vandaag gespot op de A2 (met nog tig andere O2's btw)

Ps2: kleine anekdote, ik heb mijn O2 op de trailer naar de dealer zien rijden EN bij me aan de overkant in een opslag zien staan. Bij ons tegenover is een voormalig dealer waar de Skoda's rijklaar worden gemaakt.. Ben daar op een zaterdag stiekum het terrein op gegaan (poort was open) om te gaan gluren /forum/images/graemlins/smile.gif

LenK

Forumguru
Re: Hoe \"voelde\" je eerste keer . . . . . .

In Tsjechië. Voor alle Skoda freaks: daar moet je een keer naar toe! Zeker de helft van de auto's daar is een Skoda.
Er reden toen (zomer 2004) vooral ontzettend veel O1's rond, alle kleuren die er zijn.
Ik heb daar toen een stuk of 2 O2's in Praag gezien, was dus net op de markt. Toen is de kiem gelegd voor de aanschaf van mijn O2. Had mijn O1 toen net 1 jaar.

Op Schiphol op een soort groot pallet dat een vliegtuig in kan. De Octavia moest toen vervoerd worden naar Geneve voor de introductie. (Had ik hem lekker al gezien!)

Henny

Actief lid

Waar? - rond Rotterdam denk ik
wat voor model? - een hatchback
kunnen rijden? - nee, was een rijdende auto van een particulier.
eerste indruk? - weinig anders dan de O1, het silhouet, en de neus is een stuk minder mooi.

Octaviarijder

Actief lid

Ik zou niet meer durven zeggen waar ik de O2 voor het eerst gezien hebt, maar ik vond hem in het begin veels te behoudend wat uiterlijk betreft. Nu vind ik het een mooie degelijk uitziende auto waar je overal mee voor kunt komen rijden.

hbo

Lid

Hmm, bijna goed, die SK klopt wel, maar de A2 kom ik niet zo vaak, maar ben wel regelmatig op de forum....Ik heb zo'n black magic HB O2...Het is een Edition 100 met een 1.9 TDI motor, heeft lichtgrijs lederen bekleding...
De edition 100 heeft naast de Elegance-aankleding:

- Xenon verlichting + koplampsproeiers
- Maxidot
- parkeersensoren voor en achter
- Audience radio met wisselaar (MP3 geschikt)
- Sound system met digitale equalizer (12 speakers)
- lederen bekleding (licht grijs) + stoelverwarming
- leerpakket + multifunctioneel stuur
- regensensor
- dimmende binnen- en buitenspiegels
- dubbele bodem in bagageruimte
- sierlijsten
- uitlaatsierstuk
- 17" LM velgen met 225/45 bandenmaat

Dus hoe zou ik me voelen in deze auto?

KMA

Lid

Kom op he, het is maar een auto. Maar goed, ik dacht hetzelfde als bij mijn vrouw. Die wordt de mijne.

Frankie

Actief lid

@KMA en anderen..

ik mag hopen dat jullie begrijpen de vraag met een knipoog te zien/lezen !!!

KMA

Lid

ik heb hem ook met en knipoog beantwoord /forum/images/graemlins/wink.gif

Erikje

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Ps1: is 50-SK-// met een zwarte HB Elegance en licht (leren?) bekleding van een forum bezoeker ? vandaag gespot op de A2 (met nog tig andere O2's btw)

[/ QUOTE ]

Beetje late reactie, maar inderdaad, dat moet ik zijn geweest!
http://farm1.static.flickr.com/19/101738250_d8f743e441_b.jpg

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

dat je de O2 in "levende lijve" zag ?? &lt;img src="/forum/images/graemlins/smile.gif" alt="" /&gt;

- waar was het ? (bij mij een VAG dealer in Aken(DE) ergens midden/eind 2004)
- wat was het voor een model (volgens mij een Duitse Elegance in zwart)
- heb je erin kunnen rijden ? (NOPE &lt;img src="/forum/images/graemlins/407.gif" alt="" /&gt; )
- wat was je eerste indruk/gedachte ("DAT wordt mijn volgende lease-auto" dacht ik meteen)

tevens vraag ik me af of er nog O1 rijders zijn die in een van de laatste modellen rijden, en of die niet een beetje balen dat ze niet lang genoeg hebben kunnen wachten op een O2 of dat t een bewuste keuze was.

Ps2: kleine anekdote, ik heb mijn O2 op de trailer naar de dealer zien rijden EN bij me aan de overkant in een opslag zien staan. Bij ons tegenover is een voormalig dealer waar de Skoda's rijklaar worden gemaakt.. Ben daar op een zaterdag stiekum het terrein op gegaan (poort was open) om te gaan gluren &lt;img src="/forum/images/graemlins/smile.gif" alt="" /&gt;

[/ QUOTE ]

het eerste wat ik dacht, was aja mooie auto, waar staat de volgende...

Speciale emoties, nee, bij mijn fabia trouwens ook niet, vind skoda's nu trouwens ook geen spectaculaire auto's niet qua design of technologie, eigenlijk blinken ze maar 1 ding uit prijs/kwaliteit en daar heb je alleen gezond verstand voor nodig en geen emoties.

eerste keer was bij de dealer...reed al een tijd langs de skodadealer op weg naar mijn werk.
toen ik vorig jaar mijn leaseauto kon uitzoeken uit een lijstje van een stuk of 20 complete auto's en daar ook een skoda octavia bijzat...moest ik zsm er in rijden...dat werd een proefrit binnen een paar dagen...na die proefrit waarbij ik flink wat gereden heb...wist ik het zeker...dit wordt hem
laugh.gif
en dat kon ik van de Audi A3/A4, Bmw 1/3, Volvo V50 niet meteen zeggen...komt doordat geen van die auto's zo een complete uitrusting hadden zonder dat ik een hogere eigen bijdrage moet betalen of meer bijtelling krijg...kortom veel auto voor het geld dat mijn werkgever betaald
473.gif
heb hem nu ruim 1 week en ik geniet met volle teugen...

Bovenaan Onderaan