Hoe weergave navi in MaxiDot activeren

k.veenstra

Nieuw lid
Weet iemand hoe ik bij achteraf montage van MaxiDot teller en Columbus Navigatiesysteem in Fabia II (2011) de navi aanwijzingen te zien krijg in MaxiDot?

MarcoO2

Forumguru
Is je richtingaanwijzershendel voorzien van de benodigde knopjes? Bij mij verschijnen de meldingen vanzelf zodra ik ga navigeren, en daarnaast kan ik dmv het knopje op de hendel in het menu van de Maxidott de navigatie selecteren.

k.veenstra

Nieuw lid
Mijn richtingaanwijzer heeft geen knopjes (ja voor de cruisecontrol) dus daar kan ik niets mee doen, de linker handel wel en daar kan ik het menu mee doorlopen echter de navi staat hier niet tussen.
Ik begrijp dat het wel ingesteld kan worden met Vagcom?

jan49

Actief lid
Je kan ook als je rijd het knopje van je boordcomputer aan het stuur ingedrukt houden dan kom je in het menu zo kan je ook je radio of cd bedienen

Grjan

jan49

Actief lid
Nee niet van je stuur maar je rechte hendel daar zit toch twee knopen om teveranderen voor je boordcomputer

Grjan

k.veenstra

Nieuw lid
Jan49, je had gelijk, ik kon met de knopjes op de rechter handel in het menu komen en diverse aanpassingen doen.
De Navi aanwijzingen doen het perfect!
Iedereen bedankt voor het meedenken en aandragen van oplossingen in deze :xyxthumbs:

k.veenstra

Nieuw lid
Denk het wel id, maar heb de ombouw / inbouw door skoda dealer laten doen, dus ik denk dat het daar dan al gebeurd is.

MarijntjeTDI

Actief lid
aha snapte er als niks van, normaal gesproken moet je de auto 'laten weten' dat er een navi inzit. duidelijk!
bedankt voor je antwoord.

Bovenaan Onderaan