GodfriedD
Nieuw lid
In mijn nieuwe Kodiaq iV is het eenvoudig om de bovenste laadgrens in te stellen. Trouwens, die zet de auto iedere keer automatisch terug op 80%. Maar de onderste laadgrens is volgens de verkoper en de gebruiksaanwijzing (papier en on-line) ook instelbaar. Dat wil ik ook graag kunnen instellen om op een bepaald moment over het volledige vermogen te kunnen beschikken.
De plaatjes die de gebruiksaanwijzing laat zien lijken niet te kloppen met de feitelijke weergave op het dashboard van de auto. Zo lijk ik steeds mijn accu volledig leeg te rijden en dat is niet wat ik wil en is ook niet goed voor de accu, toch? Op de app van Skoda zelf krijg ik (nog) geen inhoudelijke reactie.
Op de bijgesloten afbeelding zie je de betreffende pagina uit de handleiding. Het gaat om item C.
Wie weet raad en weet hoe de onderste laadgrens ingesteld moet worden?
De plaatjes die de gebruiksaanwijzing laat zien lijken niet te kloppen met de feitelijke weergave op het dashboard van de auto. Zo lijk ik steeds mijn accu volledig leeg te rijden en dat is niet wat ik wil en is ook niet goed voor de accu, toch? Op de app van Skoda zelf krijg ik (nog) geen inhoudelijke reactie.
Op de bijgesloten afbeelding zie je de betreffende pagina uit de handleiding. Het gaat om item C.
Wie weet raad en weet hoe de onderste laadgrens ingesteld moet worden?