Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
M'n octo heeft hier nog geen last van gehad,best eens naar de dealer gaan om dit probleempje op te lossen,kan ook met de warmte nu te maken hebben van materialen die uit zetten.
Mijn Cordoba Vario had hier ook last van, nu bleek dat de achter panelen niet goed waren gemonteerd. Toen dat eenmaal verholpen was, rolde het gordijn ook niet meer terug.
Toch knap dat een hoedenplank kan oprollen.... de sedan heeft een hoedenplank.... in mijn combi zit gewoon een afdekzeil dat oprolt... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/cool.gif
Ik heb er tot op heden nog geen last van gehad, wel een aantal maal per ongeluk de knop aangeraakt met als gevolg een onbedoeld opgerold scherm maar dit kan ik alleen mezelf verwijten.
Gaat het om een combi of een hatchback. Bij de combi moet je beide schuiven aan de zijkant van de hoedenplank iets indrukken. Zo kan je de hoedenplank er uit halen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.