Hoedenplank combi

higgy

Forumguru
M'n O2 combi heeft de gewoonte ontwikkeld heel soms spontaan de hoedenplank op te rollen.
Ben ik de enige met dit euveltje?

rickske

Actief lid
M'n octo heeft hier nog geen last van gehad,best eens naar de dealer gaan om dit probleempje op te lossen,kan ook met de warmte nu te maken hebben van materialen die uit zetten.

Mijn Cordoba Vario had hier ook last van, nu bleek dat de achter panelen niet goed waren gemonteerd. Toen dat eenmaal verholpen was, rolde het gordijn ook niet meer terug.

Hmm, volgens mij is dit dan het enige/eerste (serie)probleem waar mijn O2 nog geen last van heeft gehad.

AGTon

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Toink</font><hr />

Hmm, volgens mij is dit dan het enige/eerste (serie)probleem waar mijn O2 nog geen last van heeft gehad.

[/ QUOTE ]

heb je zovee klachten gehad dan ?

Wiseguy

Actief lid
Toch knap dat een hoedenplank kan oprollen.... de sedan heeft een hoedenplank.... in mijn combi zit gewoon een afdekzeil dat oprolt... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/cool.gif

jurjen

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Wiseguy</font><hr />
de sedan heeft een hoedenplank....

[/ QUOTE ]

Ik zei bij de dealer een keer per ongeluk sedan...
"Het is een hatchback , meneer!"

Ik heb er tot op heden nog geen last van gehad, wel een aantal maal per ongeluk de knop aangeraakt met als gevolg een onbedoeld opgerold scherm maar dit kan ik alleen mezelf verwijten.

Murphy

Nieuw lid
Wie kan mij vertellen hoe ik de hoeden plank van de skoda fabia (2004) weg kan halen zodat ik meer spullen kan vervoeren

Fabia

† In Memoriam
Wie kan mij vertellen hoe ik de hoeden plank van de skoda fabia (2004) weg kan halen zodat ik meer spullen kan vervoeren

Gaat het om een combi of een hatchback. Bij de combi moet je beide schuiven aan de zijkant van de hoedenplank iets indrukken. Zo kan je de hoedenplank er uit halen.

Murphy

Nieuw lid
Hoedenplank

Hallo allemaal

Een ieder bedankt voor zijn / haar reactie ik ben er inmiddels uit hoe het moet.

Groet
icon11.png

Martin

Bovenaan Onderaan