Hoeveel achtermistlampen bij Octavia II ?

bertje

Lid
Misschien een stomme vraag maar kan iemand mij zeggen hoeveel achtermistlampen een octavia II standaard heeft?
1 of 2?
Vindt 2 namelijk mooier.

higgy

Forumguru
Re: vraagje

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Welke auto's hebben er twee dan??

[/ QUOTE ]
De meeste Franse...

octofreak

Actief lid
Misschien een stomme vraag maar kan iemand mij zeggen hoeveel achtermistlampen een octavia II standaard heeft?
1 of 2?
Vindt 2 namelijk mooier.

[/ QUOTE ]

Ga je er zelf nog een bij bouwen als het er 1 zou zijn???

/forum/images/graemlins/grin.gif

Logic

Actief lid
ik zou me niet te druk maken om je mistachterlichten. In 9 jaar dagelijks op de weg heb ik exact 2 keer meegemaakt dat ik ze aan mocht zetten.....
Of ben jij een van die mensen die al zijn mistlampen aanzet als het een beetje nevelig wordt /forum/images/graemlins/grin.gif

Potje

Actief lid
Is het volgens de wet niet zo dat je in Nederland eigenlijk maar een mistlicht achter mag hebben? Het zou namelijk op remlichten kunnen lijken.....

Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je voet al boven de rem hangt als je een nieuwe Polo tegenkomt? Die achterlichten lijken wel een stuk feller dan normaal en dan dacht ik altijd dat degene in de Polo op de rem stond....

Logic

Actief lid
Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je voet al boven de rem hangt als je een nieuwe Polo tegenkomt? Die achterlichten lijken wel een stuk feller dan normaal en dan dacht ik altijd dat degene in de Polo op de rem stond....

[/ QUOTE ]
Ik rem niet voor Polo's, ook ik heb mijn grenzen /forum/images/graemlins/wink.gif

Droopy

Actief lid
Potje heb je helemaal gelijk in, 3 weken na een 'zware' mist zie je bij vele de lamp(en) nog branden. Mooie van mijn huidige wagen is dat bij het uitzetten van de lampen de mistlampen ook worden uitgezet, en daarna niet meer automatisch aangaan

VEEJAY

Forumguru
De octi achterlichten zijn ook wel vrij fel moet ik zeggen. Heel herkenbaar ook trouwens in het donker.

octofreak

Actief lid
Mooie van mijn huidige wagen is dat bij het uitzetten van de lampen de mistlampen ook worden uitgezet, en daarna niet meer automatisch aangaan

[/ QUOTE ]

Is dat standaard op de Octavia II? Is inderdaad wel mooi.
Ter voorkoming van al die mensen die ogenschijnlijk alleen op de rem trappen onderweg en niet op het gas.

AMBIO2

Actief lid
Vaak worden mistlampen gebruikt als het helemaal niet nodig is, men vindt dit waarschijnlijk zeer interessant maar voor
het verkeer wat er achter rijd is het irritant.
Waar ik echt een hekel aan heb is twee mistachterlichten
zie hier echt het nut niet van in!

octofreak

Actief lid
Haha, dat bedoel ik ook, je hebt gelijk. Maar jij begon over de mistlampen vóór... /forum/images/graemlins/wink.gif

AMBIO2

Actief lid
ik had het niet over mistlampen voor maar het stond er misschien een beetje beroerd m'n excuses

Mick

Actief lid
Wat maakt het nou uit of je er 1 of twee hebt, je ziet er zelf toch niks van. Het zou vervelender zijn wanneer je maar 1 mistlamp voor hebt, want dan zie je gelijk minder.

Joeri

Actief lid
Zelfs de Felicia had er twee, en sommige Fabia's in 2001 hadden dat ook. Maar is opeens gestopt want twee mistlichten achteraan mogen eigenlijk niet.

Het is er één trouwens op de Oct II /forum/images/graemlins/grin.gif

AMBIO2

Actief lid
Verwonderd me niks dat het eigenlijk niet mag.
En dat er 1 op de Oct II zit , had er nog niet naar gekeken maar ben er blij om /forum/images/graemlins/grin.gif

Wiseguy

Actief lid
@ Droopy: Zeker ook een Renault Laguna.... /forum/images/graemlins/wink.gif OK, OK.... beetje flauw.... dat wist ik toevallig al.... of nee, ook niet echt toevallig.... /forum/images/graemlins/grin.gif

Bovenaan Onderaan