Hoeveel kilometer heeft u erop staan?

VEEJAY

Forumguru
Het gaat nu best hard nu ik iedere dag over de A12 heen naar mijn nieuwe werkplek ga.

Ik zit nu op 12.000KM.

En jullie?

K

konehead

Bij mij gaat het ook hard, 41000 km
Ik heb de octavia nu 6 maanden en 5 dagen.

- Achterbrug piepte
- Olie bijvullen
- 30.000 km beurt
- Bandencontrole systeem error (lampje ging niet uit)
- Rechter voorraam wilde niet naar benenden (bij afleveren auto)

VEEJAY

Forumguru
WOW 41K? Misschien goed om ergens bij te houden wat er zoals aan reparaties zijn geweest, zeker handig te weten voor prive rijders.

ik:
1. Koplamp vervangen (vocht probleem)
2. Olie bijvullen

rickske

Actief lid
Ik heb op 4 maanden een 10000km gereden en heb volgende schoonheidfoutjes gehad.

1.een koplamp vervangen wegens vocht
2.piepen achterbrug bij het nemen van drempels
3. enkele rammeltjes en kraakjes in het interieur

Victor_Fabia

Nieuw lid
Fabia Combi 1400 16V 101 Pk van 09-'01
met 99 duizend-honderdtweeënzestig km, dus bijna één ton op de teller. Gaat hij dan weer op nul? Er is nog ruimte voor één cijfer.

-stoelverwarming bestuurderskant
-interieurverwarming
-sensor stuurbekrachtiging
-wiellager door Frans stoepje 3 jaar geleden
-krakende stabilisatorstang voor, (+rubbers)vervangen

Dat was het wel zo'n beetje geloof ik.

Victor

@VEEJAY, das leuk kunnen we samen oprijden naar het westen /forum/images/graemlins/laugh.gif
maar goed, mijn teller staat nu ongeveer op 9000km (veel A12) vanaf eind April...

Heb alleen wat olie bijgevuld (400ml) en heb af en toe een "kraak" van het dashboard (bij koude motor)

Het laatste dat je wilt, zijn kraakjes en andere onvindbare geluidjes in het dashboard. Heeft de Octavia daar veel last van? En kunnen de dealers het vervolgens localiseren en verhelpen?

Het is algemeen bekend dat er een "kraak" in het dashboard zit van de O2, vooral vanuit koud de kachel wat aanzetten. Ik hou het in de gaten, dat is alles.
Ik ga er van uit dat in de herfst/winter de "kraak" meer gaat opvallen vanwege de temp. verschillen.
Wordt het echt vervelend dan sta ik voor de deur bij mijn dealer, maar moet wel zeggen dat het NU niet echt storend is

VEEJAY

Forumguru
@ambi_ed ik rij van utrecht naar den haag 's ochtends, jij?

@lex, ik heb geen enkel last van bijgeluiden.

@VEEJAY al bijna 3 jaar elke dag Nieuwegein -> binnenstad Den Haag... en s'middags weer terug... /forum/images/graemlins/cool.gif
Ach ben al blij dat ik geen A2 hoef te nemen...

1200 km, nog geen kraakjes gehoord. Wel al schade aan achterscherm en achterlicht, daar heeft een of andere $%& tegenaan gezeten. Gelukkig is een nieuwe achterlicht unit al binnen bij het schadeherstelbedrijf.

Remco28

Actief lid
Mijn auto is 7 maanden oud.
Ik heb er 8100 km mee gereden,nog niks gehad,alleen een kraakje in de deurstijl weglaten halen.

Hetzer

Forumguru
m'n Skoda is 9 maanden oud en er staat nu 27.000 km op de teller

-Raamschakelaar aan de bijrijders kant vervangen
-Deur rubber aan bijrijders kant vervangen
-Kraakje in mijn bijrijdersportier verholpen

ik heb zelf nog geen olie hoeven bijvullen hij blijft gewoon lekker op niveau..

higgy

Forumguru
3 maanden, dik 7.000 km.
Wat aanloopgedoe met de lpg (niet-Skoda dus) en eergisteren een diagnose-lampje wat ging branden (zie ander draadje)
Geen gekraak, niks. (Afkloppen!)

VEEJAY

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@VEEJAY al bijna 3 jaar elke dag Nieuwegein -&gt; binnenstad Den Haag... en s'middags weer terug... /forum/images/graemlins/cool.gif
Ach ben al blij dat ik geen A2 hoef te nemen...

[/ QUOTE ]

Hey ik zie nu pas dat je ook in N'gein woont :-), ik werk ook in de binnenstad ter hoogte van het centraal station.

Bovenaan Onderaan