hoeveel mensen rijden er in een oc 2 RS?

Volgens mij inmiddels aardig wat. Wil zelf ook een O2 RS gaan bestellen (in diesel uitvoering). Zal dit topic gaan volgen.

SmurfForLife

Actief lid
Smurf heeft is ook een trotse eigenaar van een O2 RS.

Het lijkt mij trouwens eens leuk om een RS dag te organiseren via dit forum.

Allicht is er voor zo'n dag interesse!

Rallye

Forumguru
Ik rij sinds een week of zes een RS (benzine). Bevalt prima. Heel anders dan mijn 206 GTI, maar net zo lekker. Moet alleen een beetje aan de grootte wennen (vandaar parkeerradar ook voor).

ikke helaas niet
winkie.gif

GTJ

Lid
Ikke helaas ook niet.............

Maar dat duurt niet lang meer!
489.gif

2e week januari komt tie! RS TDI en ik kan niet wachten!
489.gif

Ik heb die van mij nu een paar weken, laten tunen bij JD engineering en super tevreden. Een geweldig fijne en krachtige motor.
Een RS meeting zou natuurlijk hartstikke leuk zijn.
Misschien in het voorjaar??

Eric

Reizende

Actief lid
@GTJ

Ben jij heel toevallig een vriend/bekende van Sybrand uit W?
Hij vertelde me dat een vriend van hem zo één had besteld..
Ik rij zelf ondergenoemde auto al 3/4 jaar naar volle tevredenheid! Veel plezier ermee!

Leuk zoveel reacties en zo snel. Ik ben bezig met onderhandeling voor de RS. Ben benieuwd hoeveel onderhandelingsruimte cq korting mogelijk is? Wat is jullie ervaring hiermee?

RSTDI

Actief lid
Nog 40 nachtjes slapen en dan ook een RS TDI.
super.gif

Ja een RS meeting lijkt me leuk.
Ps. is er onder onze huidige RS rijders al iemand die zijn RS heeft verlaagd. Kan nog geen beslissing maken welke set ik zal nemen.
confused.gif

F R E I T A G
489.gif

Dan krijg ik mijn Candy White RS. Zaterdag ga ik de auto inrijden door een rondje NL te maken. En de week erna kan ik je pas vertellen hoe de auto rijdt. Tenzij iemand nu post dat je dit blok net zoals bij Audi niet hoeft in te rijden. Want dan wordt het geen rondje NL maar sprintje NL
cool.gif

Markie78

Nieuw lid
Mijn RS combi tdi, sunset, 17", is in de 3e week van dit jaar besteld... dus afleverdatum week 10 - 11 ??

Ik word wel helemaal gek van dat wachten
shocked.gif
Mede daarom ben ik bij dit forum terechtgekomen, ik moet mijn honger voorlopg zien te stillen met apetizers.
Heb wel al een proefrit gemaakt 2 weken geleden zie de foto met de bekende Pon auto op mijn oprit (auto moet bekend zijn!)

Bij een treffen zal ik zeker ook van de partij zijn!

Overigens als jullie nog ergens tests of videos weten te staan, dan doe mij en mijn zenuwen een lol: stil mijn honger!!

Bijlagen

• 47567-Afbskoda (Medium).jpg
    47567-Afbskoda (Medium).jpg
    61,1 KB · Weergaven: 2

Runn

Nieuw lid
Sinds 1,5 maand in het bezit van een O2 <font color="green">V</font><font color="red">RS</font> TFSI HB, welke inmiddels door JD is behandeld. Een geweldige machine
smile.gif
smile.gif

BiBo

Lid
Markie78 je hebt hem toch hopelijk niet besteld bij Aarts in Heerlen?? Want dan kun nog lang wachten(falliet==&gt;zie ook topic ervaring verkooppunten)
shocked.gif

Morgen maar eens bellen met mijn dealer hoe het met de mijne zit
623.gif

Markie78

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: BiBo</font><hr />

Markie78 je hebt hem toch hopelijk niet besteld bij Aarts in Heerlen?? Want dan kun nog lang wachten(falliet==&gt;zie ook topic ervaring verkooppunten)
shocked.gif

Morgen maar eens bellen met mijn dealer hoe het met de mijne zit
623.gif

[/ QUOTE ]

Nee hoor,

Dat zou inderdaad een grap zijn
1884.gif

Waar heb jij hem besteld als ik mag vragen? En wat voor een levertijd hebben ze jou beloofd?

Bovenaan Onderaan