Die accu klinkt opgerolde accu interessant, maar er staat weinig info over personenwagens.
Denk dat ik toch maar voor een gewone accu ga, 75 of 78 is toch iets hoger.
Ik heb er nu een Varta inzitten, waarschijnlijk vanuit de fabriek of dealer. Bij dealer kopen of gewoon naar kwikfit of zo gaan?
Die accu klinkt opgerolde accu interessant, maar er staat weinig info over personenwagens.
Ik heb in een 2006 1,9 TDI (BLS) een 77Ah gezet. Dat was het grootste wat paste op in de bak.
http://www.accumegastore.nl/product/E44/
Zoekmachine werkt wel hoor, eerst even terug naar de homepage en dan starten, vanuit de gegeven pagina loopt het inderdaad vast.Ook de site van Polf gaat in de fout, en kan niet zoeken op de eigenschappen, dan loopt de zoekmachine op de site vast.
Dat vind ik wel belachelijk veel voor een startaccu. In de diverse tests komt Exide altijd zeer goed uit de bus. Zo'n accu (van 77Ah en 760 Ampere startstroom) kost bij Accuweb.nl slechts 125 euro inclusief verzendkosten:Valt wel mee hoor, de "redtop" is de startbatterij serie, bij Optima geeft men naast de Ah waarde (44Ah of 50Ah) ook de maximale startstroom die de batterijen kunnen leveren en die zijn 730A of 815A, voor de rest zijn er alleen verschillende afmetingen.
Reken echter niet op een koopje, alle waar is naar z'n geld, dit soort accu's kosten rond de € 200,00