Hoi allemaal

Acie

Lid
Hoi allemaal,

Ik ben Erica en ik ben sinds kort de trotse eigenaresse van een Skoda Fabia uit 2001. Ik had nog nooit een automaat gehad dus dat was wel spannend.

Het duurde effe voor ik de auto had omdat ik bij de proefrit al achter kwam dat de kachel heet bleef. Nou jullie raden het al Kachelhuis zat vast. Door dit te googelen kwam ik bij dit forum terecht en was daardoor gelijk geholpen. Helaas moet ik weer een keer terug omdat ja ja tatadadaa de Stelmotor ook stuk is *zucht* Gelukkig heb ik dit op tijd door en zijn er geen kosten voor mij.

Ik ben geen persoon die zelf wat aan de auto kan doen. Ruitenwissers, lampjes enz ja maar ik ben geen monteur. Wel kan ik genieten van auto's en kan met een vluchtige blik meestal wel zien over welke auto het gaat. (daar heb ik al menig weddenschap mee gewonnen haha)
Ik kijk er naar uit om tips en trucjes te leren hier en wie weet sta ik straks toch nog te klussen.

Groetjes
Erica

Beauri

Forumguru
Welkom hier, hoop dat ie je dient zonder er echt aan te moeten klussen, veel rijplezier toegewenst:)

Cordoba

Forumguru
Welkom Erica, de klachten van de kachel zijn typisch voor een kapotte stelmotor, vaak gaat niet alleen de stelmotor van de kachel kapot, maar gaat ook die van de recirculatieklep kort ervoor of erna kapot. Voor een ervaren monteur is het vervangen van de kachelstelmotor ook geen klusje wat ie 'even' doet. Er zijn wel allerlei andere zaken die je met een beetje handigheid zelf kunt doen aan een Fabia I. Er is ook veel te vinden in het kennisbank deel op het forum, en ook in het topic over mijn vorige Fabia is veel terug te vinden (linkje onder aan mijn berichten in de handtekening).

Cordoba

Forumguru
@Cordoba ik zie geen linkje onderaan je berichten of je handtekening.

Zie je wel de handtekeningen ondaar aan de berichten (ik geloof dat bijv. Tapatalk dat niet laat zien).

Hier nog een keer mijn handtekening in het bericht zelf (en dus met de groen gekleurde link):
Fabia III combi in de kleur quartz grey in Joy uitvoering met 1.2 TSI motor 90pk (motorcode CJZC)
938473.png

Voorganger: Fabia 1 Combi, BBY, The story: https://www.skodaforum.nl/forum/i/aanpassingen-aan-mijn-fabia-i-combi.13213/

VAG-man

Forumguru
Ja nou is het duidelijk.

Hieronder wat ik in eerste instantie zag en daarna jou volgende bericht. Screenshot_20190606-232353_Chrome.jpg Screenshot_20190606-232405_Chrome.jpg

Bovenaan Onderaan