Hoi, dit ben ik! :-)

Hallo allen,

Ik ben Ruud en kom uit Brabant. De afgelopen vijf jaar electrisch aan het rijden, en sinds een dikke week ook in het bezit van een Enyaq 80 uit eind 2022. De Enyaq vervangt bij ons thuis een Tesla Model 3 SR+, en gaat naast onze huidige Tesla Model 3 LR waar ik meestal in rij voornamelijk door de vrouw thuis gebruikt worden.

De Enyaq staat overigens sinds gisteren bij de garage voor een update naar versie 3.7 (vanaf 3.1) en een storing aan de parkeersensoren aan de zijkant. De update ging niet helemaal goed bij de dealer, dus het is nu even afwachten wanneer ik hem weer terug ga krijgen :cry:

Bakkertje

Forumguru
Welkom hier!
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen met de Enyaq in vergelijk met de tesla's (waarbij de update niet gaat helpen gok ik)

@Bakkertje

Ben zelf ook heel benieuwd. Ik rij ook vaak voor het werk langere afstanden naar Tsjechie, vooral daar ben ik ook wel benieuwd hoe de Enyaq weet te presteren. Kwa performance, software en app denk ik dat de Enyaq nog wel wat vooruitgang kan boeken :jaja:. Wat comfort betreft is er niets mis mee, ook het verbruik valt is veel lager dan ik verwacht had voor zo'n groot apparaat :giggle:.

Bovenaan Onderaan