Net een blauw metallic Felicia 1,6 2001 opgehaald.
Rijdt goed, verrassend ruim, en aardige laadruimte.
Met airco (vlgs mij werkt deze zelfs nog!) en stuurbekrachtiging! Das luxe zeg!
Het is een 2de autotje voor mijn vrouw voor de boodschapje en om beetje mobiel te zijn. Want familie woont redelijk ver, 40-60km. We hadden eerst een 323 hatchback 3drs 1992. Maar die was toch wel op.
Onze hoofd auto is een Avensis wagon diesel uit 2003, het nwe model.
Alleen werkt bij de Felicia de koplamphoogte verstelling niet, en de bij geleverde originele afstandsbediening niet. Weet trouwens niet of deze voor het alarm is of voor de deuren?
Want er zitten van die soort ogen/ultrasoon sensoren boven de voorruit.
Weet iemand uit ervaring waar de ab voor is? En of die weer ingeleerd kan worden?
EEEEnnnnn, er zitten bij de sleutels nog kleine stalen sleuteltje bij. 2 sleutels met gaatje, en een blinde sleutel.
Zal proberen een foto te plaatsen.
gr
Bart
Rijdt goed, verrassend ruim, en aardige laadruimte.
Met airco (vlgs mij werkt deze zelfs nog!) en stuurbekrachtiging! Das luxe zeg!
Het is een 2de autotje voor mijn vrouw voor de boodschapje en om beetje mobiel te zijn. Want familie woont redelijk ver, 40-60km. We hadden eerst een 323 hatchback 3drs 1992. Maar die was toch wel op.
Onze hoofd auto is een Avensis wagon diesel uit 2003, het nwe model.
Alleen werkt bij de Felicia de koplamphoogte verstelling niet, en de bij geleverde originele afstandsbediening niet. Weet trouwens niet of deze voor het alarm is of voor de deuren?
Want er zitten van die soort ogen/ultrasoon sensoren boven de voorruit.
Weet iemand uit ervaring waar de ab voor is? En of die weer ingeleerd kan worden?
EEEEnnnnn, er zitten bij de sleutels nog kleine stalen sleuteltje bij. 2 sleutels met gaatje, en een blinde sleutel.
Zal proberen een foto te plaatsen.
gr
Bart