Hoi hoi

Lineasol

Actief lid
Ik dacht opeens bij mezelf ik ga me ook maar eens voorstellen. Ik rij momenteel een audi a4 1999 tdi 81kw (beter en zuiniger kan haast niet).
Hiervoor een golf 3 gehad en paar x een volkswagen bora. Wat doe jij dan in hemelsnaam op een skodaforum? Nou ik zit in de auto's en koop regelmatig octavia's en vind het stiekem wel geweldige auto's. Ben aan het overwegen om na mijn audi zelf ook octavia aan te schaffen, maar dat is nog even niet aan de orde..

Cordoba

Forumguru
Welkom @Lineasol Audi of Skoda is ongeveer het andere uiterste van VAG (in elk geval wat de volumemerken betreft): Audi duur, en weinig binnenruimte naar verhouding van de buitenruimte, wel een imago van degelijk en veilig. Skoda als budgetmerk, met veel binnenruimte ten opzichte van de buitenbuiten, en begint eindelijk bij het grote publiek het oostblok-imago kwijt te raken.

Lineasol

Actief lid
Mij maakt niet het niet uit. Een volkswagen audi skoda of seat. Als het blok maar goed is. En wat de binnenruimte betreft, ik ben 1.89 zit heerlijk in mijn audi. Geen tekort aan ruimte hoor ;)

Bovenaan Onderaan