Hoi, ik ben nieuw hier !!

richyk

Actief lid
Hoi,

Mijn naam is Richard aka Richyk. Ik ben helemaal vers hier en ben hier terecht gekomen doordat ik op zoek ben naar een andere auto. Ik rijd nu in een Seat Altea en ben wel van plan om in ieder geval VAG te blijven rijden ! Via een vriend van mij kwam ik op Skoda uit, hij heeft sinds een week een O2 Combi 1.9TDI DSG in Elegance uitvoering en ik vind het een zeer fraaie en vooral complete wagen ! Ik rijd de auto prive en vanwege de weinige kms wordt het in ieder geval een benzinecombi. Ik houd jullie op de hoogte /forum/images/graemlins/grin.gif

Daniel

Lid
hoi,

welkom hier.

Elegance is een goed keuze heb ik zelf ook! maar er is een nog luxere uitvoering en dat is de L&K.

Mvg Daniel

Fabia

† In Memoriam
Waarom doe je de Altea weg, ik vind het persoonlijk een mooie auto. Niks ten koste van een Skoda hoor. ZIt allemaal in de VAG familie.

Hetzer

Forumguru
ja, goede vraag van FABIA, er staan namelijk ook niet echt veel km op de teller en je Altea is ook maar uit 2004!!!!!
Bevalt hij niet???????????????

Daniel

Lid
ja dat vind ik ook!!

ik vind een altea overigens ook een hele mooie auto.
en zo'n 2.0 fsi loopt ook nog een goed ook!!!

ben benieuwd wat voor auto je terug wil kopen dan. (ook kwa motor)

Groeten Daniel

WELKOM!
Een octavia is qua prijs/kwaliteit wat aantrekkelijker dan een altea... en dan die ruimte die je erbij krijgt /forum/images/graemlins/winkie.gif
Elegance - YES, PLEASE!!!
Benzine - NEE, LIEFST VOOR ALTIJD EEN DIESEL...

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

Waarom doe je de Altea weg, ik vind het persoonlijk een mooie auto. Niks ten koste van een Skoda hoor. ZIt allemaal in de VAG familie.

[/ QUOTE ]

Bedankt voor de reacties heren /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif Ik ben ook tevreden over de Altea daar hoeft ie niet voor weg ! Ik heb eigenlijk maar twee redenen: de laadruimte en ik ben toe aan wat nieuws /forum/images/graemlins/yeah.gif

Wat, waar en wanneer laat ik zeker nog even weten !!

Mau

Lid
Hee,

Ik ga over een aantal weekjes een Octavia 1.6 rijden in elegance combi uitvoering. ik laat je weten of dit gaat bevallen...;)

Tot snel!

KMA

Lid
Welkom.

Ik heb destijds een jaartje getwijfeld tussen een altea en skoda. Toen in 2005 de O2 kwam ben ik overstag gegaan voor de skoda. Omdat deze meer ruimte, zuiniger en sneller, meer opties, minder duur, zelfde onderdelen heeft/is/biedt.

Bovenaan Onderaan