Hoi ik ben nieuw hier

Hallo allemaal,

Ik ben BartS en ik ben nieuw op het forum. Ik mag een nieuwe leaseauto bestellen en mijn keuze gaat waarschijnlijk vallen op een skoda Octavia Combi 2.0 TDI Elegance.
De volgende extra's heb ik in gedachten.
1: Maxidot
2: Xenon
3: complete Sportpakket (sportstoelen, onderstel, 17" wielen en klein leder pakket drie spaaks stuur)
4: Stream radio.

Mis ik iets essentieels of is het zo compleet genoeg
winkie.gif
Budget is eigenlijk ook wel op.

Ik heb wel mijn bedenkingen bij de Stream radio. Ik lees daar toch vaak verontruste berichten over op dit forum. Als ik de Stream af fabriek bestel, krijg ik dan mp3 functionaliteit en een line-in ingang in de middenarmsteun?
Als ik een eigen radio monteer, hoe ziet het er dan uit?

Tot slot nog een vraag over een carkit. Ik heb een nokia carkit liggen die werkt met een mute-box. Deze functioneerde uitstekend in mijn vorige leaseauto (VW passat). Gaat deze carkit werken in de skoda en zo ja kan dit dan met de nokia 6021 telefoonhouder. Een vriend van me heeft nog een nokia MBC-15S houder liggen en daar zit een stekker aan die in de carkit/mutebox past, alleen er zit geen draad aan voor een externe antenne.
Kortom; oude carkit gebruiken of nieuwe blue tooth carkit aanschaffen?

Welkom op het forum. Maar mag ik misschien vragen waarom je dan geen Business editie neemt. Daar zit maxidot en xenon in voor bijna dezelfde prijs als een elegance.
crazy.gif

Hey BartS, welkom hier!

Leuke opties die je in gedachten hebt, alleen die stream radio zou ik maar niet doen. Koop ergens anders gewoon een leuke inbouwradio en laat die door de dealer inbouwen. Heb je tenminste een fatsoenlijke radio....

Ik heb zelf ook een stream radio met MP3 en die werkt perfect. En ik heb ook een super geluid. In het begin deed die het niet goed, maar dat kwam omdat er een aantal dingen niet waren ingesteld op de radio. Na die aanpassingen heb ik helemaal geen problemen. Daarnaast ziet het er een stuk mooier er uit dan een eigen radio.

Ik heb ook de stream met MP3 en aux-in.
Als je die nu af fabriek besteld krijg je hem inderdaad zo.

Bij mij geen enkel probleem met die radio...

@cycloon: welke dingen heb je moeten aanpassen op je stream?

Ik kies bewust voor de elegance omdat de business line niet kan worden uitgerust met het sportpakket en dat vind ik nu net zo mooi. Daarnaast is de business line duurder in de lease omdat er geen korting wordt gegeven op deze auto aan de leasemaatschappij. Althans dat heb ik begrepen.

De business is eigenlijk de elegance dus ik zou niet weten waarom je geen sportondersteld zou kunnen doen. Volgens mij had de dealer zelfs aan mij gevraagd of ik dit wilde.

Gysman

Actief lid
BartS heeft gelijk, ik wilde ook het sportonderstel op de Business Edition, maar dat is niet mogelijk. Wat wel kan is verlagen en 17" velgen erop zetten in ruil voor je 16", maar dat is financieel stukken minder gunstig...

Bovenaan Onderaan