Hoi ik ben nieuw hier

Hallo allemaal,

Ik ben BartS en ik ben nieuw op het forum. Ik mag een nieuwe leaseauto bestellen en mijn keuze gaat waarschijnlijk vallen op een skoda Octavia Combi 2.0 TDI Elegance.
De volgende extra's heb ik in gedachten.
1: Maxidot
2: Xenon
3: complete Sportpakket (sportstoelen, onderstel, 17" wielen en klein leder pakket drie spaaks stuur)
4: Stream radio.

Mis ik iets essentieels of is het zo compleet genoeg
winkie.gif
Budget is eigenlijk ook wel op.

Ik heb wel mijn bedenkingen bij de Stream radio. Ik lees daar toch vaak verontruste berichten over op dit forum. Als ik de Stream af fabriek bestel, krijg ik dan mp3 functionaliteit en een line-in ingang in de middenarmsteun?
Als ik een eigen radio monteer, hoe ziet het er dan uit?

Tot slot nog een vraag over een carkit. Ik heb een nokia carkit liggen die werkt met een mute-box. Deze functioneerde uitstekend in mijn vorige leaseauto (VW passat). Gaat deze carkit werken in de skoda en zo ja kan dit dan met de nokia 6021 telefoonhouder. Een vriend van me heeft nog een nokia MBC-15S houder liggen en daar zit een stekker aan die in de carkit/mutebox past, alleen er zit geen draad aan voor een externe antenne.
Kortom; oude carkit gebruiken of nieuwe blue tooth carkit aanschaffen?

Welkom op het forum. Maar mag ik misschien vragen waarom je dan geen Business editie neemt. Daar zit maxidot en xenon in voor bijna dezelfde prijs als een elegance.
crazy.gif

Hey BartS, welkom hier!

Leuke opties die je in gedachten hebt, alleen die stream radio zou ik maar niet doen. Koop ergens anders gewoon een leuke inbouwradio en laat die door de dealer inbouwen. Heb je tenminste een fatsoenlijke radio....