Hoi, ik moest me nog even voorstellen...

mdirks

Nieuw lid
Al even als "lezer" aanwezig op dit forum, maar sinds afgelopen dinsdag 7 februari ook daadwerkelijk in het "bezit" van een nieuwe Octavia, is het tijd om me even voor te stellen.

OK, mijn naam is Mart, 58 jaar en woon in Tilburg.
Werkzaam in Vianen en ben sinds afgelopen dinsdag in het bezit van een mooie lichtgroene Octavia Combi in de Elegance Business uitvoering.
Handgeschakeld, waardoor de levertijd mij bijzonder mee gevallen is. (Besteld in de eerste week van december 2011).
Hopelijk ga ik aan deze prachtige en zeer complete auto veel plezier beleven.

Foto's van de auto moet ik nog maken, maar .....
 

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je Octavia!
Benzine of diesel?
Nog geinvesteerd in extra's?
Wat was je vorige auto en wat heeft je doen besluiten om voor Skoda te kiezen?

Uit ervaring weet ik dat zo'n Octavia je zeker gaat bevallen. Succes!
 

mdirks

Nieuw lid
Heb de handtekening maar even aangepast met 1.4 TSI. Het is dus een benzine uitvoering.
Het enige wat er buiten de al zeer complete uitvoering heb laten toevoegen zijn
- het connect pakket (was in december fors afgeprijsd :smirk:);
- een volwaardig reservewiel (hoop ik nooit nodig te hebben want die heeft een stalen velg :crazy:);
- en een Navilock (verplicht door de leasemaatschappij).

Hiervoor heb ik diverse andere auto's gereden zoals de Citroen Piccasso (2* het oude model), een Ford Focus en tijdelijk een Golf.
De reden van de overstap is dat ik zakelijk geen vrije keuze heb, het moest een VAG auto zijn. Hier had ik niet zo'n probleem mee omdat ik al eerder naar de Octavia heb gekeken, maar hier is destijds de keuze niet op gevallen.

Mart
 

mdirks

Nieuw lid
Gezien de omvang van het wagenpark is mijn werkgever nog in onderhandeling met de leasemaatschappij. Mij maakt het niet zoveel uit, als het maar goed gebeurd toch :laugh:
 
Bovenaan Onderaan