Hoi, voorstellen nieuwe Citigo

Garfield62

Actief lid
Dag allemaal,

Wij hebben zojuist een jong gebruikte 5drs Citigo Sprint uit 2013 gekocht. Al het e.e.a. gelezen hier op het forum en de knoop doorgehakt. Mijn Suzuki Swift werd na 10 jaar, waarvan 4 jaar bij ons, ingeruild en met de Skoda hoop ik weer een tijd vooruit te kunnen.
We hebben al wat leuke mod's voorbij zien komen dus we kunnen ons best uitleven, en ik heb al gemerkt dat hier op het forum de nodige deskundigheid aanwezig is.

Groeten,
Frans en Wilma (die nu een Citigo heeft)

Laatst bewerkt:

rhaak1991

Forumguru
Welkom Frans & Wilma, van harte gefeliciteerd met jullie citigo. Veel veilige & plezierige KM's toegewenst! :thumbsup:

Cordoba

Forumguru
Frans & Wilma: welkom hier. Ik ben benieuwd hoe je de overgang van een Jappie naar de Vag-stal gaat beleven (al zullen jullie die al redelijk kennen door de Passat)

Garfield62

Actief lid
Dank allen voor het warme welkom.
@Cordoba: de vag stal is mij wel bekend, heb meerdere Golfs en Passats gehad, nu dus ook weer. En we gingen dus in eerste instantie voor een Up! Maar die zijn in de gewenste uitvoering en kleur ( het moest of en zwarte of een donkerblauwe en 5 deuren worden) toch nog behoorlijk aan de prijs. Dus de Seat en Skoda kwamen in beeld. En ze vond van de drieling de Citigo er toch het leuks uitzien. Exit Up!:D

Maar het mag gezegd, de ene Citigo is de andere niet. We hadden de eerste ervaring in Utrecht, de motor liep niet echt mooi, de airco maakte lawaai net of er achter het dashbord water heen en weer liep. Gelet op bouwjaar, kilometers en prijs zou dat niet mogen voorkomen. Die werd het dus niet.:tongue:
De tweede zwarte was al een heel stuk beter en eigenlijk zou die het worden, maar werd tussentijds verkocht. Dat krijg je als je niet gelijk beslist.:mad:
Toen nummer drie, een donkerblauwe en die liep het mooist, nauwelijks geroffel bij het optrekken, op snelheid redelijk stil, afgezien van de wind en bandengeluid. En redelijk aangekleed, het is een Sprint. Het lijkt wel of het zo zou moeten zijn. En die is het geworden. Komende vrijdag gaat Zoefzuki ingeruild worden. En gaat het avontuur Citigo beginnen. Nu nog een naam verzinnen.:yeehaa:

Bovenaan Onderaan