leftwingnl
Nieuw lid
Na deze gruwelijk originele threadtitle een even interessante voorstelronde;
Ik ben sander en ik doe na een skoda rijder: *broeeem broeeem*
Goed, dat doe ik nu dus al ruim 2 jaar in mijn Octavia II uit 2008. In die 2 jaar pendelde ik op werkdagen heen en weer tussen Almere en mijn werk als webdeveloper bij Businesscompleet in Abcoude. In die tijd heb ook samen met mijn vriendin een dochter op de wereld gezet.
In mijn vrije tijd doe ik wat aan sport (racefietsen) om nog enigzins het idee te hebben dat ik gezond ben, kijk graag films, luister graag naar muziek (van alle markten thuis) en ik speel graag computergames al begint dat laatste wel wat minder te worden nu ik pappa ben.
Sjeau dat is mij.
oja: mijn autohistory:
VW Polo SDI
Seat Ibiza Cupra 2001 (ingeruild voor FR)
Seat Leon FR 2005 (lease)
Seat Leon Cupra4 TDI 2001 (gestolen)
Skoda Octavia TDI 2008 (huidig)
Ik ben sander en ik doe na een skoda rijder: *broeeem broeeem*
Goed, dat doe ik nu dus al ruim 2 jaar in mijn Octavia II uit 2008. In die 2 jaar pendelde ik op werkdagen heen en weer tussen Almere en mijn werk als webdeveloper bij Businesscompleet in Abcoude. In die tijd heb ook samen met mijn vriendin een dochter op de wereld gezet.
In mijn vrije tijd doe ik wat aan sport (racefietsen) om nog enigzins het idee te hebben dat ik gezond ben, kijk graag films, luister graag naar muziek (van alle markten thuis) en ik speel graag computergames al begint dat laatste wel wat minder te worden nu ik pappa ben.
Sjeau dat is mij.
oja: mijn autohistory:
VW Polo SDI
Seat Ibiza Cupra 2001 (ingeruild voor FR)
Seat Leon FR 2005 (lease)
Seat Leon Cupra4 TDI 2001 (gestolen)
Skoda Octavia TDI 2008 (huidig)