Hoi

Hallo! Ik ben Asher uit Utrecht. Ik heb nu 2 maanden een skoda felicia uit 1998. Dit is mijn eerste auto. Mijn moeder heeft me zover gekregen eerst een paar jaar green wheels te rijden. Vreselijk vond ik dat. Nu erg blij met de Skoda. Nog best pittig dingetje.

Cordoba

Forumguru
Welkom Asher. Kun je ook wat foto's van je Felicia plaatsen? Zoveel zien we die namelijk niet op het forum.

Helaas heb ik op het moment nog niet meer foto's van de auto. Heb 'm vanochtend een garage gebracht omdat er iets met de versnellingspook was. Hij belde mij later om te zeggen het versnellingspook mechanisme was gebroken, en hij het had gelast omdat een vervanging te duur zou zijn. Bij het ophalen was het helaas weer gebroken. Heb 'm nu net in z'n drie naar een andere garage gebracht. Hopelijk hebben zij nog sloop onderdelen

Cordoba

Forumguru
Hier heb ik adressen van een drietal Felicia's die op de sloop staan, dus misschien dat het de juiste onderdelen oplevert. Je kunt ze aanklikken op de pagina, voor nadere info over waar ze staan, de gegevens van de sloopauto en meer foto's.

Dankjewel! ik heb de auto vandaag opgehaald bij de garage en gelukkig is het allemaal gerepareerd a E477. Nu er nog voor zorgen dat mijn radio het weer doet. Het rode lampje brand sinds 2 weken niet meer.

Bovenaan Onderaan