Hoi

Hallo allemaal, even voorstellen. Sinds vorige week de trotse bezitter van een Superb Combi uit 2010. Gezien mijn lengte was ik op zoek naar een ruime auto die veel waar biedt voor je geld. Uiteindelijk dus op een Superb uitgekomen. Erg fijne auto, moet nog wel (onder garantie) terug voor afstelling van de airco. Ben verder nog op zoek naar oorzaak/oplossing voor het windgeruis aan de bestuurderszijde en dat is hoe ik hier ben gekomen.
96b89c403a4142252a2693b255f6b541.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

CDK

Forumguru
Hartelijk welkom Nico, veel rijplezier met de Superb en veel leesplezier hier op het forum toegewenst!

Cordoba

Forumguru
Welkom Nico. Wat moet ik me voorstellen bij "afstelling van de airco"? De bestuurder/passagier stelt de airco toch in naar behoefte, en dat is het, of is er iets anders aan de hand?

Welkom Nico. Wat moet ik me voorstellen bij "afstelling van de airco"? De bestuurder/passagier stelt de airco toch in naar behoefte, en dat is het, of is er iets anders aan de hand?
Nee wat anders, de temperatuur uitstroom links en rechts is niet gelijk. Kan dus een motortje zijn, of iets anders maar dat mogen ze dus uitzoeken/oplossen

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Bovenaan Onderaan